10 סיבות למה את לא נמשכת לבעלך

טיפול בזוגיות

ברוב המקרים קיימת אצל בני הזוג אהבה ותשוקה גדולה אשר מובילה להצעת נישואין ולאחר מכן לטקס החופה. במקביל קיימים גם זיווגים ובמקרים הללו, בני הזוג מכירים מעט מאד זה את זה ולכן הם צריכים תקופת זמן לצורך הכרה מעמיקה.

10 סיבות למה את לא נמשכת לבעלך

חוסר המשיכה המינית יכול לצוץ מיד לאחר החתונה, או פרק זמן מסוים לאחר מכן וזאת בהתאם לטיב הקשר בין בני הזוג.

כאשר אישה אינה נמשכת לבעלה, הדבר יכול לנבוע מכמה סיבות אשר לכל אחת מהן יש השלכות רוחביות על האישה.

  • חוסר תקשורת בין בני הזוג כאשר קיים ביניהם מתח, מחלוקות על נושאים אישיים ומשפחתיים חוסר הסכמות על נושאים מהותיים כמו חינוך הילדים, סיוע בבית, קריירה ועוד. כאשר אין הבנות היחסים מדרדרים לעיתים באופן מהיר וחוסר התקשורת מובילה לכך שלאישה אין כל רצון להיות בקשר אינטימי עם בעלה.
  • כאשר האישה עסוקה מאד כל שעות היום בענייני עבודה, גידול הילדים וטיפול בבית היא באפיסת כוחות בערב. בנוסף לכך במקרים רבים קיימת תופעה של חוסר שינה כיוון שהיא ערה בלילות כיוון שהתינוקות ערים או רוצים לאכול וכך היא גוררת עייפות מצטברת לעיתים לאורך שנים. מכיוון שאין לה כל עזרה בבית, אין לה כל רצון או חשק, לקיים יחסי מין.
  • אם קיימת בעיה אצל הבעל אשר מרתיעה את האישה, כמו העובדה שהוא שמן, או כל סיבה פיזית אחרת.

כאשר המשיכה המינית והתשוקה נעלמת, צריך המון רצון וגיוס של כל תעצומות הנפש כדי להחזיר את הגלגל אחורה.

בהדרכה מקצועית של שני בני הזוג, אפשר לפתור את הבעיה בדרכים נעימות שיובילו לזוגיות מאושרת וללמוד כיצד להחזיר את התשוקה לזוגיות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *