מערכות ישיבה

מערכות ישיבה

רוצים להתחדש עם מערכת ישיבה? כל כך הרבה מותגים, מוצרים, חומרי גלם ואופציות עומדות לפניכם. בואו וקראו מה חשוב לכם לשים לב, ואילו נקודות יש לדעת לפני שמחליטים איזו מערכת ישיבה לקנות.


בחירת מערכת הישיבה שלכם

שתהיה נוחה – למה אתם קונים מערכות ישיבה? מרבית הנשאלים יענו כי המערכת נועדה לאפשר להם לשבת בנוחות, לרבוץ ולבלות בהנאה מרובה. אם כך הפרמטר הראשון שלכם בבחירה הוא הנוחות של הספות. כיצד בודקים נוחות? אפשר כמובן לברר על המרכיבים ועל חומרי המילוי. ואפשר גם להתיישב ולשקוע על מערכת הישיבה. כך תגלו האם המערכת מספקת לכם את התנוחה הנוחה וההולמת אותה אתם מבקשים להביא אליכם לבית. האם מערכת הישיבה תאפשר לכם להתרווח ולשכוח מכל העולם…

שתהיה איכותית – חשוב לכם להיות בטוחים שהספה תשמור על עצמה במצב מעולה לאורך תקופת שימוש מרשימה. שלא תתחיל לגלות סימני בלאי ונזקים לאחר מספר חודשים של שימוש סביר. כדי שכך יהיה יש לברר על נושא  האיכות. האם מדובר על מוצר איכותי? האם זו מערכות ישיבה באשדוד שמיוצרת מחומרי גלם עמידים שנועדו להחזיק מעמד לאורך שנים? האם תהליך הייצור חתר להשיג תוצאה עמידה באיכות מקסימלית?

שתהיה יפה – מערכת הישיבה היא חלק בלתי נפרד מעיצוב הסלון שלכם. ולכן חשוב לכם שהיא תהיה יפה. שהעיצוב שלה יהיה עכשווי ונאה, שהצבעים יהיו יפים בעיניכם וכל המבנה שלה יתרום לסלון שלכם המון נוי.

שתתאים למראה הכללי – זה לא מספיק שהספה תהיה יפה. חשוב גם שהיא תתאים לכל המכלול. שהיא תשתלב עם יתר האלמנטים בסלון שלכם ותיצור את האוויר ההרמונית אליה אתם חותרים. שימו לב לעיצוב ולסגנון של הסלון שלכם, לרהיטים הקיימים ולמבנה שלו ובהתאם לכך תבחרו את הספה היפה שמשלימה את העיצוב ותורמת את חלקה למראה הכללי.

שתהיה פרקטית – כל כך הרבה שעות יושבים עליה, פעולות רבות מבצעים בסביבתה. חשוב לכם לוודא כי היא פרקטית ואפשרית לניקוי. שהיא לא צוברת כתמים ולא הופכת מהר מידי להיות ישנה ומוכתמת.

שתהיה מושלמת, שתענה על כל הציפיות שלכם ותשרת אתכם נאמנה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *