רעיונות ליום האהבה

רעיונות ליום האהבה

בין אם אתן חוגגות את יום האהבה שחל בטו באב, או בין אם אתן מחפשות רעיונות לוולנטיין דיי שחל בחודש פברואר, הרי שיש לא מעט דרכים לציין את יום האהבה ולחגוג אותו יחד עם בן הזוג. אז כיצד חוגגים? ריכזנו בעבורכן מגוון רעיונות ליום האהבה! סקרניות?


מתנה מרגשת מעשה ידיכן

בדרך כלל, נהוג להעניק מתנות לבני הזוג ביום האהבה, אך בשונה מימי הולדת, המתנות המוענקות ביום האהבה מאופיינות כמתנות רומנטיות ומרגשות, ומה יותר רומנטי מלהכין מתנה DIY? אין ספק שעולם היצירה התעלה על עצמו בשנים האחרונות, וכיום תוכלו למצוא מגוון רחב של חומרי יצירה כמו גם כלי כתיבה ייחודיים, שיסייעו לכן ליצור אלמנטים נהדרים. ומה תוכלו להכין לבני הזוג? כרטיסי ברכה, אלבום תמונות מרגש, מסגרת מעוצבת לתמונה והרעיונות עוד רבים ומגוונים. מעבר לעובדה שמדובר במתנה מיוחדת, כל תהליך ההכנה הוא ללא ספק מהנה ומספק.


פיקניק רומנטי בטבע

זו אולי נשמעת כמו קלישאה, אבל פיקניק רומנטי בטבע זו דרך נהדרת לבילוי ביום האהבה. זה לא משנה אם תבחרו לעשות זאת בפארק הירקון, בחוף הים או בשמורת טבע מרהיבה, מה שחשוב הוא שתיערכו לקראת הפיקניק מראש, תכינו מאכלים טעימים והעניקו לבני הזוג תחושה מיוחדת ורומנטית. מומלץ לרכוש סל פיקניק ייעודי (נמכר בחנויות לכלי בית) ומפה משובצת – בדיוק כמו בסרטים. אם אתן תוהות אילו מאכלים ניתן להכין לכבוד הפיקניק, כדאי שתדעו שפשטידות יהיו מאכל מעולה, כמו גם כריכים וירקות חתוכים. לקינוח, הביאו עמכן קופסה מלאה בפירות העונה.


חוויה קולינרית במסעדת שף

אם אתן פחות מתחברות לטבע, אבל בהחלט חובבות מזון, סביר להניח שבילוי במסעדת שף יתאים בעבורכן. מאחר ויום האהבה הוא תאריך מבוקש, חשוב להזמין מקום במסעדה האידיאלית מבעוד מועד. חפשו אחר מסעדות שף באזור מגוריכן (או אזורים רחוקים יותר אם יש בבעלותכן רכב), וודאו שהתפריט מכיל מאכלים אהובים והתקשרו למסעדה על מנת לשריין מקום.


מבט אל השמיים

בין הבילויים הרומנטיים ביותר ליום האהבה, ניתן למנות בילוי לילי שמטרתו לצפות בכוכבים. ניתן לעשות זאת בשתי דרכים, האחת, לשריין מקום במצפה כוכבים כמו המצפה שבגבעתיים, הטכנודע בגבעת אולגה או מצפה כוכבים ברקת, שם תוכלו לצפות בכוכבים באמצעות ציוד אסטרונומי מקצועי וליהנות מכל מה שהחלל מציע לכן. הדרך השנייה היא להגיע לאזור שבו כמות האור המלאכותי היא מינימלית, להצטייד בשמיכה ובקבוק יין ולצפות במרבד כוכבים מפואר בשמי הלילה. מקום מומלץ הוא לא אחר מאשר מכתש רמון, בו ניתן לצפות בכוכבים במלוא הדרם.


חפש את המטמון

אם אתן מחפשות אתגרים, או רוצות לאתגר את בני הזוג שלכן, תוכלו להכין משחק מדליק בסגנון של המשחק "חפש את המטמון". תכננו מסלול באזור מסוים (יכול להיות בתוך הבית או באזורים שונים ברחבי העיר), כשכל תחנה שאליה תגיעו תעניק לבני הזוג רמז לתחנה הבאה, כשכמובן הם יצטרכו לבצע משימה מאתגרת במיוחד. בתחנה הסופית יחכה המטמון, ומה הוא יהיה? ובכן, זו כבר החלטה שלכן.

מחפשות דוגמאות למשימות? תוכלו לבקש ממנו ליצור תרגיל מתמטי באמצעות תאריכי הלידה שלכם, למנות את כל המסעדות שבהן אכלתם יחדיו, לשאול מה הזמנתן לאכול בדייט הראשון וכו'. כל העיקרון הוא שהמשימות יהיו קשורות למערכת היחסים שלכן עמם – מכאן, תוכלו לקחת את זה לכל מקום שרק תרצו.

יום האהבה חל פעמיים בשנה, כשאחד הוא יום האהבה העברי ואילו השני הוא יום האהבה הלועזי. יש לא מעט דרכים ואפשרויות לחגוג את האהבה ואת מערכת היחסים הזוגית – בחרו את הדרכים האידיאליות ביותר בעבורכן ותכננו בילוי מושלם ורומנטי. יום אהבה שמח!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *