חזיות לנשים

חזיות לנשים

כל אישה יודעת שאין שום תחליף לחזייה טובה ואיכותית. מדובר על פריט חובה בכל ארון, כאשר השאיפה היא כמובן להחזיק מספר סוגי חזיות שונים שיתאימו לבגדים שונים, מחשופים שונים וצבעי אריג שונים. חזייה ברמה גבוהה היא חזייה נוחה, שאינה לוחצת ואינה יוצרת תחושה לא נעימה במשך היום. זוהי חזייה שבכלל לא מרגישים אותה, כך שכאשר באים הביתה אין שום צורך לרוץ מיד ולהוריד אותה כדי לחוות תחושת נוחות. היא נוחה, אינה לוחצת אך עדיין עושה את העבודה ואוספת את החזה שלכן. חזייה איכותית תמנע מהחזה ליפול מטה או לזוז לצדדים בזמן ההליכה, אך היא גם לא תדחוף אותו כלפי מעלה בצורה לא טבעית. כמובן שיש צורך להתאים את החזייה למבנה הגוף ולהיקף החזה, אך מעבר לכך חשוב לתת את הדעת גם לבד שממנו היא עשויה, המותג שמשווק אותה ועד כמה היא נוחה לכם. אין שום סיבה לקנות חזייה לוחצת או לא נעימה למגע עם העור.

חזיות לנשים – טיפים לבחירה נכונה

קודם כל, חשוב להתמקד בעניין הצבע. היום ניתן למצוא בחנות "את לבני נשים"
https://www.at4u.co.il חזיות בכל צבע אפשרי, דבר שיכול לתרום המון לתחושה הפנימית, אך לא תמיד להשתלב עם הבגדים. לכן חשוב תמיד להקפיד בין צבע החזייה לבין החולצה או השמלה שנלבשת מעליה. בגדים כהים מצריכים חזייה שחורה ואילו בגדים בהירים מצריכים חזייה בהירה, כאשר ההעדפה הראשונית היא לחזייה בצבע גוף. אומנם לא מדובר בצבע זוהר וסקסי במיוחד, אבל הוא ישתלב נפלא עם כל בגד בהיר ויטשטש כל תשומת לב בלתי רצויה לחזייה עצמה. ישנה חשיבות ענקית לחזיות סקסיות העשויות מתחרה או מעוטרות בפנינים וקישוטים שונים, אך לא בטוח שנכון ללבוש אותם לעבודה למשל. חזייה מקושטת בטקסטורות וקישוטים תבלוט מתחת לכל חולצה, דבר שיעוות את מראה החזה. לכן חזיות מסוג זה עדיף ללבוש לאירועים אחרים, ואילו לעבודה להגיע בגזרות נקיות ובסיסיות יותר.

לסיכום, ניתן היום למצוא כמות אינסופית של חזיות לנשים, אך על מנת לבחור את החזייה המושלמת עבורך, יש צורך להבין מהי מידת החזייה שלך, מהם הצבעים הנחוצים לך ומהו הבד האידיאלי עבור העור שלך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *