איך מנקים את הביוטי בלנדר

ביוטי בלנדר

לא מעט נשים משתמשות בביוטי בלנדר, אותה ספוגית שזכתה זה מכבר לתואר "ספוגית הפלא", בזמן שהן מאפרות את עצמן. יש מי שעושה זאת במשך דקות ארוכות, ויש מי שעושה זאת בשניות ספורות ואינן מקדישות לכך זמן רב.

אך כל אישה שבוחרת להשתמש בספוגית זו, יודעת שהיא צריכה לשמור אותה נקייה על מנת שיהיה ניתן לחזור ולהשתמש בה בהמשך. אם הספוגית לא תהיה נקייה, יהיה מאוד קשה להשתמש בה בשלבים מאוחרים יותר. בדיוק כמו כל פריט אחר אשר לא מנקים אותו אחרי כל שימוש, אזי שהלכלוך יידבר ויישמר בתוך הספוגית, ומהר מאוד לא יהיה ניתן עוד להשתמש בה.

לפני שנסביר כיצד מנקים beauty blender, צריך לזכור על מנת שיהיה ניתן להשתמש בספוגית, בין אם זה בפעם הראשונה או בפעמים הבאות, אזי שצריך לוודא שמדובר בספוגית מקורית ולא ספוגית אשר מזכירה במראה שלה את המקור, בזמן שהיא איננה כזו. אפשר לראות על פי החומרים מהם הספוגית עשויה וכן האם ניתן להשתמש בה כפי שאמורים להשתמש בספוגית שכזו.

כאמור, ניקוי beauty blender הוא מהותי, על מנת שחומרי המייק אפ בהם משתמשים עם הספוגית, לא ייספגו מספיק חזק ובאופן כזה, שהם לא יוכלו לספוג אותם בפעם הבאה כשיהיה צורך להשתמש בספוגית. מצד שני, גם צריך לוודא שהספוגית תישאר כפי שהיא, באותו מרקם, שהחומרים שלה ישמרו על אופיים, על מנת שיהיה ניתן לחזור ולהשתמש בה.

לספוגית beauty blender  יתרונות רבים, בין אם זה בזכות החומרים מהם היא עשויה, אופי השימוש בה, העובדה שהיא מעניקה כלים נוחים ויעילים לשימוש פרקטי ולאורך זמן, לכן רצוי מאוד לשמור עליה. כך יהיה ניתן ליהנות מהמאפיינים הייחודים והשימוש בה.


כיצד מנקים את הספוגית

ניקוי ספוגית שכזו נעשה בצורה מאוד פשוטה. אפשר באמצעות כמות קטנה של מים להסיר את כל החומרים שנשארו על גביה, ולאחר מכן פשוט לייבש אותה. ניתן גם להעביר מטלית לחה על גבי הספוגית עד שכל החומר יוצא החוצה. כך לא נרטיב אותה ללא סיבה.

בצורה כזו הספוגית גם לא תצטרך לספוג חומרים לאורך זמן, וגם היה תתייבש לגמרי ויהיה ניתן לחזור ולהשתמש בה שוב. הספוגית עשויה מחומרים צפופים ברמה מדויקת שמונעת בזבוז של חומר איפור, וכן היא מתאימה לשימוש של מגוון רחב של חומרים, אך על מנת שלא יתערבבו, רצוי לשמור היטב על הספוגית נקייה, יבשה וכמובן לוודא ששום חומר כזה או אחר, לא נשאר עליה.

לפני סיום צריך להדגיש עוד נקודה, מדובר על ספוגית ידידותית לסביבה שמותאמת כמובן לשימוש רב פעמי. אם מנקים אותה בצורה נכונה, אז אפשר להימנע מהצורך להחליף אותה בספוגית אחרת, אפשר ליהנות ממנה בכל מקום ובכל פעם שרוצים להתאפר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *