על מודעות עצמית והתפתחות תודעתית

התפתחות תודעתית

אנשים מנהלים את החיים שלהם לא פעם בצורה בלתי מודעת. הם מובלים, נמשכים ומעבירים את השנים היפות שלהם בלי לבחור באופן מודע. וזה קורה לרבים וטובים, הם לא מכירים את הכוחות שלהם, לא מודעים לעוצמות הטמונות בהם, ומה שהכי משמעותי – הם לא מכירים את כוחות התת מודע שלהם. ולכן לא מספיק יודעים על תהליכי קבלת ההחלטות שלהם. כמובן שחיים כאלו הם לא תמיד מאושרים ואולי אפשר לומר שחסר בהם ערך בעל חשיבות רבה.


התפתחות תודעתית

כל אדם יכול לפתח את התודעה שלו, ללמוד על עצמו ועל התהליכים האישיים שמתרחשים בחייו. כאשר הוא מכיר את עצמו, יודע מה מתרחש אתו והוא מייצר התפתחות תודעתית, הוא מגלה כי החיים שלו נעשים ליפים וטובים יותר. הוא מצליח להתמודד עם רגעים קשים ולעבד רגשות בלתי נעימים. הוא מצליח לעזור לעצמו להרגיש טוב יותר ולהצליח בכל המישורים.


ללמוד על עצמנו

כדי לפתח את המודעות העצמית עלינו ללמוד על כוחות הנפש ועל המבנה האישיותי שלנו. לנתח את התהליכים שאנחנו מנהלים ברמה יומיומית, ולזהות מה מוביל אותנו ומה מנחה אותנו בקבלת החלטות. לא פעם עשויים אנשים להיות מופתעים מול המסקנות וההבנות שהם מגיעים אליהם במהלך החיפוש אחר עצמם. הם מגלים כוחות מוסתרים, תהליכים בלתי מזוהים ומפתחים את המודעות העצמית שלהם.


הדרך לחיים מאושרים יותר

יש לדעת כי לאחר שאנחנו מפתחים את המודעות שלנו, לומדים על עצמנו ועל החיים, מעצימים את היכולות ואת הכוחות שלנו – החיים שלנו יכולים להיות יפים יותר. אנחנו לומדים על הכלים שלנו ויודעים כיצד להתמודד עם החיים באופן נעים ויעיל יותר. בעזרת פיתוח תודעה הגישה שלנו לעצמנו תהיה טובה יותר, וגם ההתייחסות שלנו לחברה ולסביבה בכלל עשויה להיות חיובית וטובה יותר.


לבודד את נקודות הקושי

כאשר אדם מעמיק במודעות העצמית שלו הוא עשוי להבין מהן נקודות החולשה שלו ומה מביא אותו לתחושות לא נעימות. מה מוביל אותו למקום של חולשה וחוסר נוחות. כאשר הוא מגיע להבנה זו הוא יכול לשלוט על החיים שלו בצורה טובה יותר ולמנוע את עצמו מלהגיע למקומות בלתי רצויים אלו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *