איך לנהל ישיבות עובדים בצורה אפקטיבית

מקום לישיבות

כיצד לנהל ישיבות צוות, כך שתוכל לקיים אותן בתדירות גבוהה ובצורה אפקטיבית במיוחד? ניהול הישיבות בחברה או בארגון, הן בחברות קטנות והן בחברות בגדולות חשובות מאוד, בישיבות העובדים יכולים לעלות רעיונות מהפכניים שיעשו פלאים בחברה.


להלן מספר טיפים לקיום ישיבות עובדים בצורה אפקטיבית:

  • ייחדו את הישיבה, בחרו במקום מיוחד שיוציא את העובדים מהשגרה ויגרום להם לייחס חשיבות עליונה לישיבה ולנושא בה היא מתקיימת.
  • שימו את הניידים בצד וגם את שאר המכשירים האלקטרוניים – קריאה ומענה להודעות בנייד מסיתה את תשומת ליבם מנושא הישיבה ומפחיתה את האפקטיביות, או עובדים אשר מתעסקים במחשב האישי בזמן הישיבה. מנעו את ההתעסקות הזו.
  • העצמה של העובדים– בקשו מהמשתתפים להתמקד, לבוא מוכנים ולהיות מוביל הישיבה.
  • דוגמה אישית –הביאו דוגמאות אישיות מחייכים אשר יתקשרו לחייהם של כלל היושבים ביחידה על מנת שיתחברו לנושא.
  • רשימה של הישיבות החוזרות- מנו בפני העובדים את כלל הישיבות שבנושא הישיבה, הציגו התפתחות ותהליך.


שינוי אווירה

 שינוי אווירה הוא בדיוק מה שאתם צריכים. אם אתם מתכננים ישיבה חשובה במיוחד, וועידה עסקית או כנס,  ייחדו אותו על מנת שיהיה אפקטיבי. מפגש עסקי "מחוץ לקופסה" ומחוץ לקירות המשרד הרגיל שלכם, שישלב חידוש וכיף עם בילוי נעים בצוותא, נוף מטורף ואף חוויה קולינרית נעימה לחיך.

אתם עשויים להגיע אל המסקנה, שחדר ישיבות מחוץ למשרד הוא בדיוק מה שאתם צריכים. ישיבה מחוץ לקופסה של מקבלי ההחלטות בארגון תסייע לפתור בעיות עסקיות ביעילות ותוך שימוש במשאבים העומדים לרשותכם, לבצע תכנון וחשיבה קדימה גם בתקופות בהן הארגון פעיל ועסוק, ולדייק את התנהלות הארגון לטובת המטרות קצרות וארוכות הטווח שקבעתם.


האווירה אצלנו ביישוב סלעית

חדרי ישיבות מושקעים ומעוצבים, עם לוחות מחיקים, מקרן, ועוד אביזרים שונים במקום שהוא גם מקום לאירועים קטנים עד 30 איש.

אפשרויות הישיבה מגוונות ואפילו ייחודיות. חדר הישיבות הגדול עצמו מעוצב בצורה של סטודיו, שמאפשר חשיבה יצירתית ויציאה מחוץ לקופסא, ולעבור יום חוויתי שלגמרי הופך את הראש.


האווירה מחוץ לחדר הישיבות

בחוץ מחכות לכן פינות ישיבה וחשיבה אלטרנטיביות, שלעתים בזרימה של היום, הופכות להיות למקום המרכזי בו קורים דברים.

תוכלו לקבל עוד מידע בכתובת https://www.jobandjoy.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *