ניהול נכסים באתונה – 5 יתרונות

ניהול נכסים באתונה

בעלי נכסים ביוון נהנים מניהול נוח במיוחד של הדירות שרכשו וזאת באמצעות חברת הניהול הישראלית אשר מטפלת בהרבה מאד נכסים באתונה ובערים נוספות.

תפעול שוטף באמצעות חברת הניהול

חברת הניהול מתופעלת על ידי ישראלים אשר הם עובדי החברה ולכן כל התקשורת איתם היא בשפה העברית, לנוחותם של בעלי הנכסים.

החברה מטפלת בכל צורך אשר קשור לענייני ניהול הנכס שלכם באתונה. בשלב ראשון הם מבצעים סקר שוק כדי לדעת מהו סכום השכירות אשר יש לגבות, על פי גודלה של הדירה מצבה ומיקומה.

לאחר מכן, הם מפרסמים את פרטי הדירה במדיות האיכותיות ביותר כדי למצוא שוכרים תוך פרק זמן קצר. כדי לוודא שמדובר בשוכרים הוגנים, עורך הדין של החברה בוחן את מצבם הפיננסי ומאשר או לא מאשר אותם.

לאחר חתימת החוזה, נציגי חברת הניהול גובים את דמי השכירות ולאורך כל תקופת השכירות הם מוודאים שהשוכרים שומרים על הנכס ומשלמים במועד את דמי השכירות אשר סוכמו. במקרים חריגים שבהם השוכרים עזבו את הדירה והותירו חובות או נזקים, הנושא מטופל משפטית על ידי עורך הדין של החברה.

לנוחותם של בעלי הנכס בישראל, הם מקבלים כל הזמן דיווחים שוטפים על מה שקורה בנכס הן כשהכול תקין והן אם יש תקלה.

בעלי דירה באתונה אשר אמורים לשלם מיסים לממשלת יוון נעזרים בצוות הישראלי אשר מכין עבורם את הדוח השנתי לרשויות המס, בהתאם לאמנה הבין לאומית בין יוון לישראל כך שלא יהיה כפל תשלום מס.

ראש שקט לישראלים בעלי הנכס

חברת הניהול מטפלת בכל עניין אשר קשור לניהול השוטף של הנכס ולאחזקתו, וכך לישראלים יש ראש שקט, הם מודעים לעובדה שנעשה טיפול מצוין בכל המעטפת הנדרשת לדירה.

במקרים חריגים ועל פי הצורך, הם מנהלים ומפקחים פרויקטים של שיפוץ בדירה, הן לאחר הרכישה כדי לקבל דמי שכירות גבוהים יותר, או במהלך תקופת השכירות לאור תקלה אשר מצריכה תיקון מידי כמו פיצוץ בצנרת.

מכלול היתרונות של רכישת נדל"ן ביוון מדרבנת ישראלים רבים לרכוש דירות במדינה הקרובה אלינו גיאוגרפית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *