למי פונים שצריך שחרור ממעצר בבאר שבע?

שחרור ממעצר

אי אפשר להתעלם מן ההתפתחות האדירה שחוותה באר שבע בשנים האחרונות. זה לא רק בגלל ההקמה של מרכז סייבר לאומי או בגלל הבנייה של קריית ההדרכה של צה"ל בקרבת העיר אלא זה בגלל שיותר ויותר תושבים מחליטים כי באר שבע היא הבית שלהם וכך בירת הנגב הופכת לאחד המרכזים הכלכליים החשובים במדינה. אך באותה נשימה אנחנו חייבים לציין כי כמו בכל עיר גם בבאר שבע יש פשע ויש אנשים אשר נעצרים ואנו גם חייבים לציין כי יש אנשים אשר נעצרים על לא עוול בכפם. על כן עולה השאלה מה עושים אם אנו רוצים להשיג שחרור ממצער בבאר שבע וכיצד אנו יכולים לטפל בבעיה הזאת בצורה הטובה ביותר? אם כן אם אתם רוצים להשיג שחרור ממעצר עליכם לקחת בחשבון כי אתם צריכים לפנות אל עורך דין פלילי ורק אל עורך דין כזה.


מדוע כיצד לנהל משפט זה לא הדבר היחיד שעורך דין פלילי טוב צריך לדעת?

אם הוגשו נגדכם אישומים פלילים או שנפתחה נגדכם חקירת משטרה עליכם להבין כי אתם צריכים ליווי צמוד של עורך דין אשר ייגן עליכם לכל אורך הדרך. אך אנחנו חייבים לציין כי להבדיל ממה שרבים חושבים התפקיד של העורך דין הוא לא רק לנהל את התיק בבית המשפט אלא גם להגיע לעסקת הטיעון הטובה ביותר אם הפרקליטות. עליכם לדעת כי כיום הרבה מאוד תיקים נסגרים באסקעות טיעון ולא נגמרים בהכרעה של בית המשפט ועל כן יש חשיבות אדירה לשאלה האם העורך דין הוא מנהל משא ומתן טוב או לא וזהו משהו שאנו צריכים לשים עליו דגש גדול.


האם כדאי לקחת עורך דין מהסנגוריה הציבורית?

בשביל תת ייצוג נאות לכלל האוכלוסייה הוקם המוסד של הסנגוריה הציבורית. אם אין לכם די כסף בשביל לשכור עורך דין אזי ברור כי עדיף לפנות אל הסנגוריה הציבורית בכדי שייגנו עליכם. אך אם יש לכם כסף עדיף לכם לשכור עורך דין פרטי ולא מן הסנגוריה וכך לקבל את הייצוג הטוב ביותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *