חשבון מים גבוה? כדאי שתבדקו טוב

חשבון מים גבוה

כולנו משלמים על הוצאות המחיה שלנו. בין היתר אנחנו משלמים על הוצאות החשמל, הגז והמים. יש כאלו שעוצמים עיניים ובאמצעות כרטיס האשראי מתבצע התשלום עבור השימוש שנעשה. אבל חשוב לדעת כי יש לעקוב אחר התשלומים ואחר החשבונות, כיוון שלא פעם מתרחשים מקרים בהם מתגלים בחשבונות חיובים גבוהים מאוד. ובמרבית המקרים יש לכך סיבה. אז אם קבלתם חשבון מים גבוה כדאי לכם לבדוק היטב – מי יודע מהי הסיבה ומה תגלו…

מה כבר יכול להיות?

בכל בית או עסק יש כמות ממוצעת של צריכה. כמובן שהכמות הזו נעה בטווח מסוים וגדלה בחודשי הקיץ בהתאם להיקף השימוש. אך יש מקרים קיצוניים בהם סכום החיוב גבוה מאוד בצורה משמעותית. סכום כזה מעורר חשד ומצריך בדיקה. כי אם יש צריכה מוגדלת של מים ואתם לא ביצעתם איזשהו שינוי משמעותי בצריכה – כנראה שיש דברים בגו. כי המים הללו הולכים לאיזשהו מקום. אז איפה הם באמת?

נזילה בלתי מבוקרת

במרבית המקרים חשבון מים גבוה באופן מופרז מגלה כי קיימת איזושהי נזילה סמויה. שימו לב שמלבד לעלויות של המים נזילה סמויה מובילה גם לנזקים מהותיים. כי אם נניח שיש צינור סדוק שהמים אינם אצורים בתוכו אלא מתפזרים בקירות סביב, הקירות הללו סופגים נזקים ועומדים ביום מן הימים להתפורר או להתמלא בעובש. ואת זה כבר תראו גם בלי לבדוק לעומק…. ולכן אם אתם מקבלים חשבון מים מופרז ואין לכך כל סיבה נראית לעין, יהיה נכון ומומלץ לפנות אל חברה מקצועית אשר מומחית באיתור נזילות ואחזקת מבנים כמו אביב נכסים. חברה כזו תוכל לבדוק את המבנה. באמצעות מכשור מיוחד שנועד עבור מטרה זו של איתור נזילות יאתרו היכן קיימת נזילה. התיקון שיתבצע מיועד להחליף את החלק הפגום ולאפשר זרימה תקינה של מים בלי נזילות.

נזילה נראית לעין

יש מקרים נוספים בהם קיימת נזילה שנראית לעין. ברז שמטפטף, ניאגרה מטפטפת וכדומה. הטפטוף נראה לנו זניח ולא משמעותי. אבל שימו לב כי טיפה מצטרפת לטיפה ותשלום חשבון המים שלכם גדל.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *