בדים שונים של מצעים למטרות שונות

מצעים

השינה הינה חלק בלתי נפרד מהיום ועל מנת שנוכל למצות את שעות השינה עד תום וגם ליהנות כמה שיותר בסוף כל יום וכאשר נקום בבוקר, חשוב שנתאים לנו את המצעים המתאימים ביותר. בנוסף, כאשר השינה הינה לא רציפה מביאה לפחות תועלת. סוגי בדים שונים של מצעים עשויים להשפיע על מהלך השינה באופן כללי וגם בזמנים שונים של השנה.

מדוע יש להבדיל בין סוגי בדים למצעים?

יש מגוון רחב של סוגי בדים למצעים אצל פריד מצעים. חלקם יקרים יותר מהשניים, חלקם מותאמים לחורף וחלקם לעונות החמות. ישנם בדים צפופים יותר ופחות וגם כאלו המורכבים מחומרי גלם שונים.

סוגי כותנה. סוגי הכותנה נבדלים אחד מהשני בצמיחתם, בסוג הסיבים שלהם ובחוזקם. כותנה איכותית נחשבת ליוקרתית ביותר גם בבגדים וגם במצעים.

פוליאסטר וכותנה. סוג בד זה מקנה למצעים סוג של פלס. זה מקנה יתרון למצעים מסוג זה מפני שאין צורך לגהץ אותם. יש לציין שבמידה ואתם מעוניינים במצעים מסוג זה, יש צורך לבדוק את איכות המצעים בצורה מוקפדת יותר מפני שאלו מיוצרים פעמים רבות באיכות ירודה ובמקרים כאלו הם לא מחזיקים כביסות רבות.

משי. המשי נחשב לאחד מהחומרים האיכותיים ביותר. המשי נחשב לבין היקרים שבין כלל סוגי הבדים השונים וזאת מהסיבה שהמשי לא מתקמט והוא מבריק. בניגוד למצעים הנארגים בצורה ישרה, המשי נארג בזווית.

פשתן. הפשתן הינו סיב טבעי המאפשר יצירת מצעים מפנקים. אמנם מדובר בסוג מצעים שיכולים לעלות מעט יותר מאחרים אך פה מדובר בהשקעה לטווח הארוך. מצעי הפשתן מתייבשים מהר והם לא מאפשרים לחיידקים סביבת התפתחות ידידותית. הפשתן מתאים גם לשימוש בחורף מפני שהוא מבודד בצורה טובה אך ניתן להשתמש בו גם בקיץ משום שהוא אוורירי.

מצעים לחורף או לקיץ?

בחורף מומלץ להשתמש בשמיכת סאטן (משי) מפני שהיא מבודדת בצורה מצוינת בין חום הגוף לבין קור החדר או הסביבה. בקיץ תוכלו לשלב מצעים מסוג הוופל אשר עשויים בדרך כלל מכותנה ובקיץ לא חם לישון עם שמיכות כאלו. היא נקראת וופל מפני שהשמיכה עשויה מריבועים קטנים המזכירים וופל.

בקרו באתר של פריד בכתובת https://www.frid.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *