שמנים – לא רק לטיגון

שמנים - לא רק לטיגון

שמן… המוצר שהיה מושמץ בקרב שוחרי הדיאטות למיניהם עד לפני שנים לא רבות, כבר מזמן לא נחשב האויב של שומרי המשקל. השמן מתברר דווקא כמוצר הכרחי וחשוב מאוד לתפקוד של כל מערוכת הגוף. אנחנו יודעים כיום כי השמן מסייע לכל איברי הגוף לתפקד היטב. בלי שמן, לא מסוגלת מערכת העיכול לתפקד כראוי ולעיתים הבריאות נפגעת בצורה כזו שאין יותר דרך לתקן את הבעיה שנוצרה.

שמן – מהסוג הנכון ובמינון נכון – זה מה שהגוף חייב.

איזה שמן טוב לגוף?

אז כאשר אנחנו מדברים על שומן בריא אנחנו ממש לא מדברים על מטוגנים למיניהם. אנחנו מדברים על השמן במצב הגולמי שלו כפי שהוא. השמן הזה הוא מה שאנחנו צריכים לגוף.

אך כאן חשוב לדעת שלא כל שמן מכל סוג יוכל לתת לגוף שלנו את המענה המושלם. שמן רק מהסוג הנכון זה מה שיעניק לגוף את כל מה שהוא צריך. להמלצות בנוגע לשמנים הטובים והבריאותיים ביותר לחצו כאן.

על פי רוב תהיה ההמלצה תהיה על שמן זית בכבישה קרה.

את שמן הזית אפשר לצורך בתוך סלט ירקות שתלווה את ארוחת הבוקר או יחד עם מאכלים אחרים. יש כאלה הממליצים על צריכה של שמן זית על קיבה ריקה בבוקר. פשוט לצרוך כפית של שמן זית בתורה הכי טבעית שלו ישירות מהבקבוק. הדבר מסייע לפעילות תקינה של מערכת העיכול ולשימון בריא ונכון של כל מערוכת הגוף.

שמן דגים

בני הדור הקודם יודעים לספר על שמן הדגים אותו הם צרכו בהיותם ילדים קטנים. ההורים שלהם הקפידו כי כל אחד מהם יצרוך בכל בוקר כפית אחת של שמן דגים. זה היה מסריח, זה היה דוחה, אבל הם עשו את זה. היום זה כבר מגיע בצורה הרבה יותר ידידותית ונעימה לחוש הטעם ולחוש הריח. כדאי מאוד לצרוך את כמוסות שמן הדגים אות את הטיפות אשר אלו מענקים לגוף הרבה בריאות, עוצמה וכוח.

אז הבנתם ששמן זה לא מוצר מזיק והוא ממש לא מיותר לאף אחד מאתנו. אנחנו חייבים לשים לב להמלצות ולצרוך את השמן הבריא לגוף שיעניק לו רק טוב, בדיוק כמו עם מוצרי WELEDE שעושים רק טוב לבריאות העור.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *