הרצאות על תורת החלום

תורת החלום

האם יצא לכם לחלום חלום כל כך מוחשי וחזק עד שהתעוררתם ולא הצלחתם לישון? או שאולי האלמנטים שבחלום הפחידו אתכם או אפילו גרמו לכם לאושר עילאי? חלומות הם דבר מורכב שקשור לתת מודע שלנו ולמצב המוח שלנו אשר חוקר, מפענח ומציג את כל המידע שנאסף בחיי היום יום ונחקק בראש, בזיכרון ובתת מודע.  

למדו עוד על תורת החלום באתר http://www.ramis-dreams.com

לעומת הפירוש המדעי, ישנם גם פירושים שונים לחלומות, אשר נוגעים אל התת מודע, לחייו של האדם שהתעורר תמה לגבי המשמעויות, תוך שחלומות כאלה אשר הופכים למשמעותיים – חשוב להכיר ולדעת לנתח.

איך פותרים חלומות?

אחת הדרכים באמצעותן אפשר להבין את החלומות שלנו ומשמעותם, נעשית באמצעות מומחים בפירוש חלומות והבנתם. מומחים כאלה יוכלו לזהות אלמנטים ומוטיבים חוזרים בחלום, לסייע לכם להבין את משמעותם, כמו גם להעביר לכם מסרים וזאת על פי תיאור החלום שלכם.

מלבד זאת, כיום באתרי אינטרנט אפשר להבין משמעויות אמיתיות של סמלים שהופיעו בשנתכם.

כיצד אפשר לפרש חלומות?

כדי לפרש חלומות, להבין אותם ולדעת מה משמועתם – ניתן לגשת ולהאזין להרצאות על חז"ל ותורת החלום. הרצאות כאלה המועברות באמצעות מומחים אל הקהל הרחב, בזמן שהן מסייעות להבין מה משמעות החלומות, לדעת כיצד הם מתפרשים בקרב תרבויות שונות, על מה הם מרמזים וכיצד אפשר לתעל אותם לעבודה עצמית, כמו גם לעתיד טוב יותר.

חשוב לדעת כי מלבד ניתוח פסיכולוגי של המאורעות שהתרחשו במוחנו בזמן השינה, ישנן אף משמעותיות וסמלים המופעים בקרב חולמים, בעוד שבכך יכולים המקצוענים בתחום להכיר רגשות כמו שמחה, חרדה, פחד, אי הבנה, שמחה ושאר רגשות שמגיעים לידי ביטוי דרך חלומות.

יתרונות בעת פירוש חלומות

מלבד הרצאות מעניינות בתחום שמעביר רמי שקלים, ניתן לנסות לבדוק אצל מומחים מה המשמעות האמיתית של המסרים והסמלים השונים אשר הופיעו בשנתכם. באמצעות מומחים בניתוח חלומות – ניתן לסקור את המסרים, להבין את התת מודע ולדעת יותר על משמעות של הופעת אדם בחלום.

באמצעות פרשנות נכונה, אפשר להבין מהו הפתרון וכיצד אפשר לשפר בעיות שנמצאות במודע או בלא מודע שלנו. בכך רבים משפרים את איכות חייהם, כמו גם מתנסים ומבינים יותר אודות משמעות חייהם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *