מהי המתנה המושלמת ליולדת

מהי המתנה המושלמת ליולדת

היריון הוא שמחה גדולה וכך גם הלידה. בין כל אלה מה שצריכים לזכור כאשר אישה בשעה טובה ילדה את התינוק שלה, הוא כי היא עברה קרוב לוודאי תשעה חודשים שבהם הגוף שלה היה מחולק בין הצרכים שלה לבין אלה של התינוק שלה, עברה את השעות הארוכות ומלאות הסבל של הלידה וכעת היא נמצאת בכמה שבועות שבמהלכם הגוף יתאושש לו אט אט ויחזור אל עצמו עם קצת סיוע ועזרה נכונה. זו השעה שבה היולדת אמורה להיות במרכז העניינים, ובמקום זאת התינוק נמצא במרכז הדברים, ואנשים חכמים יכולים להבין ולסייע עם הגשת הפינוקים הכי רלבנטיים לתקופה הזו והכי נכונים כמו הענקת מתנות מקוריות.

מפנקים בעיקר את היולדת

איך בדיוק יכולים לפנק את היולדת ולהפוך את כמה השבועות הללו אשר במהלכם הגוף מנסה לחזור אל עצמו תוך כדי הרבה מאוד עבודה של טיפול בתינוק קטנטן ולילות חסרי שינה? על ידי הגשה של עזרה לכמה שעות, או אפילו לשעה אחת תמימה, שבמהלכה היולדת יכולה לאכול ארוחה חמה ומזינה, או אפילו להיכנס כדי להתקלח, דבר שלא מתרחש מבלי שיהיה שם אדם נוסף לסייע לה ולשמור על התינוק בזמן שלרחצה רגועה, איטית ונעימה. מה מלבד זאת? ליצור את הזמן הזה של פנאי או אפילו של שינה, שבו היולדת תרגיש קצת יותר חזקה ומלאת אנרגיה לעשות משהו עבור עצמה.

מתנה אישית לתינוק הקטן

יולדת אוהבת לקבל כל מיני מתנות מפנקות עבור התינוק שלה, ולמרות שרוב היולדות כבר מבצעות רכישה מקדימה של כל דבר אפשרי טרם הלידה, זה עדיין נחמד לקבל כל מיני דברים נוספים שיולדת עם לידה ראשונה לא ממש חשבה עליהם עד לאותה נקודה של הבנה. מה יכול להיות מועיל? מדבקות עם שם הילד, דיסק של שירי ערס נחמד, חיתולי טטרה עם שם אישי עליהם, שלט של שם התינוק לקישוט פינת השינה שלו ובגדים נוחים להחלפה כשאר האמא לא ממש מבינה מה הכי נוח מבין כל הבגדים שהיא קנתה. הכי חשוב הוא לא הלכינע אל חבילה מוכנה מראש, ולחשוב מה היולדת הכי אוהבת מבחינת טעם אישי ומה יכול להיות תוספת מקשטת וכזו שהיא גם פרקטית לתינוק החדש.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *