טיפים לשימוש בערכת קריוקי באירועי חוץ

ערכת קריוקי

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים שוכרים ערכות קריוקי לאירועים. מדובר על צעירים ששוכרים ערכות כאלה למסיבות יום הולדת או לאירועים חברתיים שונים, וכן על מבוגרים ששוכרים ערכת קריוקי ניידת לצורך אירועים בעבודה, אירועי חברה ועוד.

השימוש בערכות קריוקי הוא מאוד פופולארי, מאחר והוא מאפשר לכל הנוכחים להשתלב באירוע, לשיר ולעשות שמח. אם בעבר היה נהוג להשתמש בגיטרה או באקורדיון בשביל לעשות שמח עם החבר'ה, הרי שכיום משתמשים בערכת קריוקי, בין אם זה אירועים בבית ובין אם זה אירועים בחוץ.

בחלק הבא של המאמר נסביר, מה אנחנו צריכים בשביל להשתמש בערכת קריוקי באירועי חוץ. לפני כן רק נציין, אנחנו יכולים למצוא גדלים שונים של ערכות קריוקי, ולכן חשוב להתאים את גודל הערכה לגודל האירוע וכן לשטח בו מתכוונים להשתמש בו, וכן אנחנו צריכים לזכור עוד, שכיום קיים חוק שאיננו מתיר הפעלת קריוקי מעבר לשעות מסוימות, לכן חשוב להקפיד על החוק, בשביל שלא לפגוע במנוחת השכנים.

מה צריך בשביל להשתמש בקריוקי באירועי חוץ?

ערכת קריוקי, כידוע, כוללת בידורית, מקרן עליו אפשר להציג את מילות השירים, מיקרופון ורמקולים. אך בשביל שהאורחים יוכלו לשיר בצורה נוחה, רצוי מאוד שאנחנו גם נתקין במה קטנה, עליה הם יוכלו לעמוד ולשיר, כששאר האורחים יכולים לראות ולשמוע אותם.

מן הסתם בשביל להפעיל ערכת קריוקי באירועי חוץ, קרי אירועים בשטח, אנחנו צריכים להשתמש בגנרטור אשר אליו נוכל לחבר את הערכה. חשוב שהגנרטור יהיה קטן, חזק וכזה שלא עושה רעש, אחרת כל הרעיון של שירה ומוזיקה, עלול להיהרס.

על מנת שכל האורחים ייהנו באירוע, רצוי שהם יקבלו ספרונים עם מילות השירים וכן שהמוזיקה אשר תתנגן באירוע תתאים לכולם. אם מדובר על קהל שאוהב סוג מוזיקה אחת, מומלץ שגם בקריוקי תתנגן רק סוג מוזיקה מסוימת, כך לא יהיו רגעים מתים או רגעים בהם הקהל לא ייהנה.

נקודה אחרונה, רצוי מאוד לשים את הערכה באזור מסוים, וסביבה לשים שולחנות וכסאות, כך כל האורחים יוכלו להתכנס באותו מקום. ניתן ליצור אזורים נוספים בהם יוכלו לשבת אורחים אשר אינם מעוניינים ליטול חלק בשירה או להאזין לשירתם של אחרים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *