איך צילומי זוגיות יועילו לזוגיות שלכם

איך צילומי זוגיות יועילו לזוגיות שלכם

רוצה לתת לאישתך היקרה? מתנה ייחודית? הציעו לך נישואין? תאריך החתונה מתקרב? רוצה להדהים את כל האורחים עם צילומי זוגיות ייחודיים ? רוצים להמם את כל האורחים הפוטנציאלים? ליצור זיכרונות שעוד תראו בהמשך הדרך בזוגית המשותפת שלכם, וליהנות מחגיגות האירוסין שלכם בצורה המקסימלית ועל הדרך להינות זה מזו בעוד חוויה זוגית ייחודית? או שסתם בא לכם לפנק את בת הזוג?

אנחנו בדיוק הפתרון בעבור הזוג שאתם!

הבוק הכי מדהים ומרשים לחתונה המושלמת, או לאישה המושלמת, שניה לפני שנולד לכם ילד ואתם הופכים מזוג למשפחה, המשלב צילומים בסטודיו, הכוללים סטיילינג אישי במגוון תצורות ובנוסף צילומים מחוץ לסטודיו, בטבע, בים, או בכל מקום שתבחרו בעבורכם.

 אנו סומכים על הבחירות שלכם, וכאן בעבורכם לייעץ בשמחה.

צילומי זוגיות מתחילים אצל הצלם קובי אסטנגלוב. הם נגמרים בהזמנות לחתונה, ב save the date, כתמונה בפייסבוק, או כתמונה ענקית בסלון שלכם, בילד שנולד. זה כבר תלוי בכם.

״ הצילום הוא אמנות שמתבטא באיך להוציא את השלמות מהמקומות הרגילים״.

בצילומים שלנו במקומות הרגילים שלכם כביכול, נצלם אתכם בצורה הטובה ביותר שתעביר את הייחודיות שבזוגיות שלכם, את האופי שלך השזור בשלו, ואת הבחירות שלכם בצורה הטובה ביותר.

חווית של שטות עם צחוק מתגלגל, רומנטיקה המומחשת בתמונה, מחוות רומנטיות שנתפסו בפריימים שלכם ינציחו את אהבתכם העזה.

לא סתם נאמר על התמונה שהיא שווה אלף מילים.

חוויה בלתי נשכחת שתעשה פלאים לזוגיות שלכם!

 חווית הצילומים היא חוויה ייחודית ומדהימה, אשר מוציאה את האהבה שלכם החוצה לידי תמונה. התמונה היא תישאר לנצח בעבור הזוג העתיד לבוא בברית הנישואין אן אם אתם כבר נשואים, החוויה הזוגית הזאת תביא לכם בתמנה  תמונות בלתי נשכחות אשר נוצרו בחוויה ייחודית בה כל תשומת הלב מופנית לזוג היונים.

צילומי זוגיות מרגשים

צילום זוגי חלומי, מרגש, מקצועי, המותאם למראה הטבעי של שני בני הזוג אשר מדגיש את האופי והיופי שבתקופה שלכם בחיים הזוגיים.  יום כיף של צילומים טבעיים שלך באווירה נוחה ונינוחה או לבחירתכם שובבה וצעירה עם המון סבלנות, חיוכים מקצועיות ויחס אישי לכל אורך הדרך אל המשך הדרך הזוגית הייחודית שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *