איך להתמודד עם המציאות ואיך לשנות אותה

איך להתמודד עם המציאות ואיך לשנות אותה

אם המציאות שלכם אינה מה שקיוויתם שתהיה, אם אתם מוצאים את עצמכם שוקעים במחשבות שליליות, כועסים, עצובים ומתנהגים בצורה שלא חשבתם שתתנהגו בה לעולם – ייתכן כי דרוש שינוי בעזרת מרחב מודעות.

המציאות כפי שאנו תופסים אותה, אינה תמיד המציאות שאנו חייבים לחיות בה, בעוד שממבט מעלה אל החיים ניתן לראות דברים שלא תמיד ניתן לראות בקו אופקי או בגובה העיניים. לכן במקרים כאלה דרוש שינוי. אז איך מתמודדים עם המציאות וכיצד משנים אותה? הנה כמה שיטות שיעזרו לכם להתחיל:

הכרות עם התת מודע – הכירו את התת מודע שלכם ונסו להבין אותו. רבים לא יודעים זאת אבל הלא מודע הוא זה ששולט כמעט בכל תחום בחיינו תוך שמחשבות שנדחקו לפינה, זיכרונות קשים או שמחים, מציאות שגדלנו בה ושאר חוויות נטמנות בתת מודע. הדחקה עוזרת מצד אחד למוח ולגוף להתמגן מאותן חוויות, אך מצד שני אינה מאפשרת להכיר אותן ולהביט להן בעיניים. בשל כך יש לחקור את התת מודע באמצעות שיטה בשם מטאיזם שחוקרת ומבינה את ההשלכות של הלא מודע על חיינו.

נסו להבין מה מוליך אתכם לתפיסת מציאות שלילית – מי שחש כי המציאות שלו שלילית: חשוב שידע מה מוביל אותו למחשבות השליליות, מהם דפוסי ההתנהגות אותם למד כל חייו והיכן הוא קיבל הכוונה נכונה ומתי לא. רבים הילדים שגדלים בסביבה שאינה תומכת או אוהדת ובכך הם עוברים מסע ייסורים של ביקורת עצמית קשה, בושה, כאב וכעס. לכן חשוב לקבל סיוע דרך קבוצות תמיכה או בטיפול פסיכותרפי.  

האמינו בשינוי – בין אם אתם בני 20 ובין אם אתם בני 80! חשוב להאמין בשינוי. משפטים כמו "עץ עקום אינו מתיישר" או "אי אפשר ללמד כלב זקן טריקים ישנים" יש לסלק מהמחשבה. כל אחת ואחד יכולים להשתנות, בכל זמן ובכל מקום. העץ שהתעקם מהרוחות חוזר ומתיישר, ה"כלב הזקן" סקרן וחכם, וכל מי שרוצה לעשות שינוי במציאות שלו, יכול לבצע אותה כבר עכשיו! לכן זה הזמן למצוא את אנשי המקצוע שיובילו אתכם אל הדרך לשינוי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *