איך תדעי שהלך לך המצבר?

איך תדעי שהלך לך המצבר?

המצבר ברכב נועד לספק מתח חשמלי ולאפשר התנעה. היות ומדובר על מוצר בעל תוחלת חיים נמוכה למדי כל אחד ואחת עלול לגלות כי המצבר הלך וחשוב לטפל בעניין בהקדם האפשרי כדי לא להיתקע באמצע שום מקום עם מצבר שלא מתניע. אז איך יודעים שהמצבר שלך הלך?

כך תדעי שהמצבר הלך

  • תקתוקים בהתנעה – יש מקרים בהם במהלך ההתנעה תשמעי תקתוקים בעת הניסיון להתניע. התקתוקים הללו מספרים כי אמנם בשלב זה אולי המצבר יצליח לבצע את פעולתו. אבל לא מסתבר שהוא יצליח לעשות זאת עוד יותר מפעמים ספורות.
  • שנות השימוש – מצבר טוב יוכל לשמש אתכם בין שלוש לארבע שנים. כמובן שתקופת השימוש מושפעת מהיקף הנסיעות אבל באופן כללי נדיר לגלות מצבר שחצה את השנה החמישית שלו. ולכן יש לבדוק מהו התאריך בו הותקן ברכבך המצבר. אם עברו מאז שנה או שנתיים הוא אמור לשרת אותך נאמנה עוד פרק זמן ארוך. אבל אם חלפו כבר יותר משלוש שנים ככל הנראה המצבר חלש וכדאי לבדוק מה קורה אתו.
  • תחזוקה נכונה – כדי להאריך את תוחלת החיים של המצבר חשוב להתנהל אתו כראוי. לתחזק ולנקות, לעשות שימוש ראוי וכמובן לבחור מוצר איכותי שיש עליו גם אחריות. במידה ויש לך מוצר איכותי ותחזקת אותו היטב, הוא עשוי להאריך ימים יחסית ולשמש אותך זמן רב יותר.
  • איש מקצוע – אם את מתלבטת ולא יודעת מה להחליט מומלץ לפנות אל איש מקצוע אשר מציע שירות של התקנת מצברים. אמנם יש בכך סיכון כיוון שהוא מעוניין למכור ולא לאשר כי המוצר שלכם עודו תקין. אבל יחד עם זאת, כך את יכולה להיות רגועה יותר כי הרכב שלך יתניע בלי הפתעות לא נעימות ולא יגרור אותך למקום בו את לא יכולה לנוע ולנסוע בגין מצבר שהלך.

שירות מקצועי ואמין

ככלל בכל מה שקשור למצבר חשוב להכיר נותן שירות מקצועי אשר מכיר היטב את תחום החלפת מצברים ומשווק מוצרים של חברות איכותיות. כמו כן יש לשים לב לרמת האמינות. כדי שתוכלו לקבל עצה טובה וחפה מאינטרסים זרים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *