4 רעיונות ליום הולדת 16

רעיונות ליום הולדת 16

כל ילד בן 16 היה רוצה לחגוג יום הולדת בצורה הכי מקורית והכי מיוחדת. בארצות הברית, חגיגות יום הולדת 16 הן אבן דרך בחייהם של הילדים, חגיגות ענק שנקראות סווייט 16 (Sweet sixsteen).
למרות שמסיבת יום הולדת 16 גדולה עם המון חברים נשמעת כמו רעיון כביר ומהנה, החלטנו להמליץ לכם על מספר רעיונות מגניבים שאולי יתנו לכם צורת חשיבה שונה ואולי תחליטו לחגוג את גיל 16 בצורה טיפה שונה ומיוחדת.

  1. טיול בחו"ל

יש הרבה דרכים לחגוג יום הולדת שש עשרה אך נראה כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות טיול בחו"ל. יש אתרים שמציעים קופונים למסעדות גורמה גם בחו"ל ותוכלו לעשות בהם שימוש בטיול. ברגע שאנו טסים לחו"ל כל האווירה משתנה ואנו פתאום מבינים איזה עולם נגלה לפנינו והדבר הזה משדרג את יום ההולדת שלנו בכמה רמות ומבטיח כי לא נשכח אותו שנים רבות.

  • טרק בארץ

יש אנשים אשר אוהבים מאוד ללכת ולעשות טרקים ואתם יודעים מה?  בשביל זה אין צורך לנסוע לחו"ל ואפשר לטייל ברגל גם בארץ. מקומות כמו הגליל, רמת הגולן, הנגב או אפילו חלקים מאזור המרכז והשפלה מספקים לנו כמה ממסלולי הטיול היפים ביותר בעולם ועל כן זוהי דרך נהדרת לחגוג את גיל שש עשרה.

  • מסיבה בטבע

עוד דרך נהדרת לחגוג יום הולדת היא לצאת אל מסיבה בטבע. מסיבה כזאת דורשת אולי השקעה יותר גדולה בהפקה אך היא גם מבטיחה כי ההשקעה הזאת תהיה משתלמת והיא מבטיחה לכם מסיבה בלתי נשכחת שבה לא רק אתם תיהנו מאוד אבל מאוד אלא גם האורחים שלכם וזה כמובן שווה המון.

  • אירוע בבית קולנוע

כיום בתי הקולנוע מאוד משודרגים ויש מתחמים של VIP אשר אפשר לסגור לאירוע פרטי כמו יום הולדת ואז להבטיח כי יום ההולדת שלכם יהיה כמו בסרט. כמובן שלאחר החגיגה אפשר כל החברים ללכת לראות סרט וכך יום ההולדת שלכם יהיה עוד יותר מיוחד ועוד יותר מרגש.

אולי יעניין אתכם גם: שוברים לחדרי בריחה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *