כמה זמן לוקח להפטר מכינים

טיפול טבעי בכינים

אם הבחנתם כי לכם או לילדים יש כינים, חשוב שתדעו כי יותר מ 400 מינים של כינים, ישנם ברחבי העולם, בעוד שמדובר בטפיל קטן שעובר דרך מגע. בעוד שישנם כיני ראש שתוקפות בעיקר ילדים, ישנן כיני ערווה שתוקפות אנשים מבוגרים פעילים מינית, וכיני גוף שנטפלות אל יונקים מכל סוג. החדשות הטובות הן: שכיום אפשר להפטר מכינים בקלות באמצעות טיפול טבעי לכינים וזאת תוך מספר ימים. בעוד שבניגוד לעבר, אין צורך להשתמש בחומרים כימיים שעלולים להזיק לגוף.

אז מה צריך לדעת על כינים?

תופעת הכינים או הכינמת, ידועה בכל מקום בעולם, בעיקר באזורים נכשלים או כאלה שנחשבים לא מפותחים. בישראל, ישנן מספר סוגי כינים שתוקפות בעיקר ילדים שנמצאים בחצר בית הספר והגן, בעוד שכיני ערווה וגוף: עלולות לתקוף מבוגרים, כמו גם בעלי חיים.

כינה היא יצור קטן במיוחד שגודלו 2 מילימטר. לכינה 6 רגלים והיא חרק קטן שניזון מדמם של יונקים. צבען של הכינים יכול להיות חום בהיר או אפור, בעוד שהן ייטפלו לזמן של חודש אל הקרקפת, או אל כל אזור אחר בגוף.

בזמן זה, מי שיסבול מן הטפיל, יחוש גירודים באיברי הגוף, בקרקפת או בכל איבר אחר, בעוד שניתן להבחין בכינה "מטיילת" על ראשם של ילדים ומבוגרים.

לצד הכינה, ימצאו גם ביצי כינים אותן מטילות הכינים בקצב של 6 עד 8 ביצים ביום. בשל כך, חשוב לטפל במהירות בכינים וזאת כדי למגר אותם ולהשמידן לחלוטין.

אז כמה זמן אפשר להפטר מכינים ואיך עושים זאת נכון?

בראשית חשוב לאבחן את הכינה ולראות כי מדובר בחרק הנכון. לאחר מכן יש לנסות לבדוק כיצד נדבק הילד או המבוגר בכינים, ולצמצם מגע עם הגורם המדביק. כעת יש לחפוף את השיער עם שמפו נגד כינים ולאחר החפיפה: לסרק את השערות במסרק צפוף. מסרק זה יעזור לפלות את הכינים מהראש, בעוד שיש לשים את הכינים ואת הביצים בקערה עמוקה עם מים כדי להשמידן. נוסף לכך, מומלץ לבדוק אילו תכשירים טבעיים ישנם נגד כינים ולהשתמש בהם נכון. תכשיר נגד כינים טבעי, יסייע מאד גם נגד כיני ערווה או כיני גוף באנשים ובבעלי חיים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *