איך לחזק את הקשר עם הילדים?

לחזק את הקשר עם הילדים

קשרים משפחתיים הם הקשרים החשובים ביותר, ולא מדובר רק על הקשר בין האחים אלא גם על הקשר בין ההורים לילדיהם. בין אם אתן אימהות לילד אחד ובין אם יותר – יש לא מעט דרכים שיסייעו לכן לחזק את הקשר עם הילדים ולהעצים את מערכת היחסים. סקרניות? אספנו לכן כמה רעיונות ייחודיים.

ללכת להצגות ביחד

במהלך השנה יש לא מעט הצגות ילדים נפלאות שמתאימות לכל המשפחה, ובייחוד בתקופה הקרובה, שהרי מתחילה חופשת הקיץ. כדאי לברר על הצגות ילדים ברחובות, הצגות לכל המשפחה בדרום ואפילו מופעים מרהיבים בצפון הארץ, כשכמובן מומלץ לרכוש כרטיסים מבעוד מועד ולבלות זמן איכות משותף יחדיו.

פעילויות יצירה משותפות

אם יש פעילות שילדים אוהבים במיוחד, הרי שמדובר בפעילויות יצירה. טוב לדעת שבלא מעט מקומות בארץ מתקיימות סדנאות יצירה לאם ולילד/ה, כך ניתן ליהנות מבילוי ייחודי, כשבסופו כל אחד מהמשתתפים יוצא עם תוצר אישי מעשה ידיו. מלבד זאת, ניתן ליצור יחדיו במרחב הביתי, כשיש לרכוש חומרי יצירה מסוגים שונים, לחפש אחר הדרכות ברחבי הרשת ולהכין מגוון רחב של יצירות שימושיות (למשל קופסת תכשיטים, לוח מודעות מעוצב וכו').

לחזק את הקשר עם הילדים

טורנירים משפחתיים

עשו לכם הרגל מידי סוף שבוע וארגנו טורנירים משפחתיים כשבכל שבוע תוכלו לתכנן טורניר מסוג אחר: החל מטריוויה, דרך כדורגל ועד לטורניר ריצה. כל הפעילויות הללו תורמות לפיתוח היכולות הפיזיות והקוגניטיביות של הילדים כשמקביל ניתן לגבש בין בני המשפחה ולבלות ביחד.

שופינג

אם נדמה לכן שמסע קניות הוא נחלתן של האימהות, טוב לדעת שהילדים שלכן (ובייחוד הילדות), ישמחו להצטרף ליום שופינג עם אמא. ניתן לתכנן יום כיף בקניון הסמוך לביתכן, או לחלופין לנסוע לעיר מרוחקת ולבלות בה יום שלם, לעבור בין הקניונים השונים ולשלב חוויה קולינרית בין רכישה לרכישה.

פיקניק בחוף הים

הקיץ כבר כאן וזו הזדמנות מצוינת ללכת לחופי הים של ישראל, ולארגן פיקניק משפחתי טעים ומהנה. כדאי לארגן את כל המאכלים מבעוד מועד, לדאוג לשתייה קרה, פירות חתוכים לקוביות ולמשחקי קופסה שיעשירו אתכן ואת הילדים. אם מדובר בילדים קטנים אולי תעדיפו להביא עמכן בריכת פעוטות קטנה, למלא אותה במים ולאפשר לילדים לטבול בבריכה במהלך שהותכן בחוף.

סדנת בישול

אין דבר יותר נפלא מאשר לבשל ביחד, במיוחד כשמדובר במאכלי עדות מבית סבתא. כיום ניתן למצוא סדנאות בישול בכל רחבי הארץ, כשניתן להגיע אל הסדנה יחד עם הילדים. כמו כן, תוכלו לארגן סדנת בישול ביתית. באמצעות רכישת חומרי גלם מתאימים וחיפוש אחר מתכונים מיוחדים ברשת, תוכלו לבשל יחד עם הילדים ולהעניק להם חוויה יוצאת דופן.

יש לא מעט דרכים מקוריות לחזק את מערכת היחסים בין ההורה לילד, כשתוכלו לבחור את הדרך האידיאלית ביותר בעבורכן. כעת, כשחופשת הקיץ מתחילה, לילדים יש יותר זמן פנוי, כך שתוכלו ליהנות מימים משותפים יחדיו ובילויים משפחתיים שיסייעו לגיבוש בין בני המשפחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *