למה אמהות אוהבות את מוצרי וולדה?

למה אמהות אוהבות את מוצרי וולדה?

אחד ממותגי הטיפוח והדרמו קוסמטיקה המובילים בעולם הוא וולדה. מדובר על מותג בינלאומי אשר מציע מגוון עצום של תכשירים המיועדים למטרות שונות. המוצרים של חברת וולדה מבוקשים מאד וזאת בגין היתרונות הרבים שלהם. גם האימהות בישראל זיהו כי מדובר במוצרי איכות מועילים ביותר אשר עשויים לשפר, לתרום ולסייע. מסיבה זו בוחרות אימהות רבות לעצמן או למשפחה שלהן מוצרים של החברה.

מאפייני המוצרים

המוצרים של החברה מיוצרים רק מרכיבים טבעיים. הם מכילים תמציות צמחים אשר מיוחסות להן סגולות מרפא. החברה מייצרת מוצרים לכל המשפחה; גברים, נשים וילדים בהתאמה לצרכי העור, למצבו ולמרכיבים הנחוצים לו. תהליך הייצור הינו קפדני ביותר והוא עומד בקריטריונים מחמירים. כמו כן יש לציין כי המוצרים אינם מכילים חומרים משמשים, חומרי ריח, צבע או טעם. והם מספקים מענה למצבים שונים ומגוון בעיות עור. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור. אמנם מדובר על מוצרים המיוצרים בחו"ל, אבל מחקרים מאשרים כי הם מתאימים לאקלים הישראלי. ואכן, מי שמחפש מוצר טבעי אשר עונה על הצורך ומתאים היטב לצרכי העור שלו ימצא בין המוצרים של וולדה את המוצר הנכון לו. המוצרים מוכיחים את עצמם ומשפרים את המצב של העור שלנו לאחר שימוש נכון על פי הנחיות החברה.

סדרות שונות להתאמה מדויקת

החברה מייצרת מספר סדרות של מוצרים, ממש כמו חברת מאמי קר. עובדה זו מאפשרת לכל אחד להתאים לעור את המוצר הנכון והמדויק אשר יוכל להועיל ולספק את ההזנה הנדרשת כדי לאפשר ריפוי ומניעה. לדוגמה, סדרת קלנדולה זו סדרת טיפול וטיפוח אשר מתאימה לעור עדין של תינוק. היות והעור של תינוק שונה בהרכבו מעורו של מבוגר, חשוב מאוד להתאים את המוצר ולדייק בטיפוח, כך שהעור אכן יקבל את ההזנה הנחוצה וישמר רך וחלק כפי שהוא אמור להיות.

כימיקלים, פרבנים וחומרים משמרים – לא כאן

חשוב לציין כי המוצרים אינם מכילים מרכיבים מיותרים שפוגעים באיכות ובחוויית השימוש, ועלולים לפגוע גם בבריאות שלנו. המוצרים אינם מכילי פרבנים, שמן מינרלי על נגזרותיו, חומרים משמרים, SLS או חומרי צבע מלאכותיים וכדומה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *