מי צריך עיצוב פנים? ומי שכן צריך, למה משתלם להעסיק את מירה מור

עיצוב פנים

הרבה פעמים אנשים שואלים את עצמם, האם הם צריכים להיעזר במעצב פנים או שמא, הם יכולים לבצע את עבודת העיצוב בעצמנו. הם שואלים את השאלה הזאת, גם מתוך רצון לחסוך בזמן, לחסוך בעלויות, הרבה פעמים הם מבקשים לבצע את העבודה הזאת בעצמם מתוך כוונה להציג עיצוב בסגנון אישי, עיצוב על פי טעם אישי שלהם.

אז כמו במקרים רבים של עבודה עם אנשי מקצוע, לא תמיד אנחנו יכולים להסתמך על הידע שעומד לרשותנו, לא תמיד אנחנו יכולים לבסס את כל העבודה, אך ורק על מה שאנחנו יודעים ויכולים לעשות. אנחנו צריכים להיעזר באנשי מקצוע מנוסים שיבצעו את העבודה בשבילנו.

מה זה אומר? יש מקרים רבים בהם אנחנו נידרש לשכור את שירותיו של מעצב פנים, הן בגלל שאנחנו צריכים שהמבנה שלנו יעבור תהליך של עיצוב פנים והן בגלל שאנחנו צריכים שהתהליך יתבצע על ידי איש מקצוע ולא על ידי אדם שאיננו מתמחה בתחום.

אז מי צריך עיצוב פנים? אפשר לחלק את התשובה לשלושה חלקים.

החלק הראשון, מי שיש לו מבנה חדש, בית חדש, אז מוטב שישכור את שירותיו של מעצב פנים, ולו בגלל העובדה שכך הוא יכול לייצר אווירה מיוחדת בבית, שונה, ואם מדובר בבית חדש, אין הזדמנות טובה מזו.

החלק השני מתייחס לצד הכלכלי של העבודה. אם מדובר במשרד, חנות, אולם תצוגה, אז ברור שחייבים להעסיק מעצבי פנים שמתמחים עיצוב מקומות שכאלה, שכן זה חלק בלתי נפרד מהמיתוג והשיווק של העסק.

החלק השלישי מתייחס למבנים ישנים, מבנים לא מעוצבים. במקרה כזה, עיצוב פנים יכול להיות כלי מאוד אופטימאלי לשינוי, כלי שיהפוך את המבנה להרבה יותר יעיל ונוח לשימוש.

מי שרוצה ליהנות מעיצוב פנים ברמה גבוהה, יכול לשכור את שירותיה של מירה מור עיצוב פנים, מעצבת פנים מנוסה שתדע לעצב את המבנה כמו שאנחנו רוצים, כמו שאנחנו צריכים, היא תדע להשתמש בכל הנתונים שעומדים לרשותה בשביל לעצב את המבנה בצורה הטובה ביותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *