להתכונן לקיץ עם ציליה איכותית

ציליה

למרות העובדה שאנחנו הולכים לים כדי ליהנות מהשמש, לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה קצת צל. מדובר במצרך שמעט קשה למצוא בשטח הפתוח שבחוף הים, בעיקר כששאר אורחי החוף כבר השתלטו על כל השמשיות שיש לחוף להציע. ציליה שתוכלו לשאת עמכם לכל מקום תפתור את הבעיה עבורכם; היא קלה לנשיאה, פשוטה לתפעול ומעניקה את כל הצל שדרוש לאדם כדי להגן על עצמו מהשמש.

מהי ציליה ואיך זה עובד

ציליה היא יריעת בד אותה ניתן לפרוש בקלות מעל השטח שברצוננו לכסות. יריעת הבד הינה ניידת וקל להעביר אותה ולקחת אותה איתנו ממקום למקום. פעולת ההקמה והפירוק שלה היא פשוטה באותה מידה, כך שגם אם אתם מתלבטים האם לצאת לים ו"להטריד את עצמכם" במשימת ההקמה והפירוק, אין בכך צורך! הפתרון הוא עד כדי כך פשוט. הציליה תתאים למגוון שימושים:

  • לקמפינג – כחובבי קאמפינג אתם ודאי מכירים מקרוב את החום הכבד ששורר בתוך האוהלים, כשמעליכם קופחת השמש. כדי להימנע מאי הנעימות, תוכלו לפרוש ציליה מעל האוהל עצמו וכך לחסום את קרני השמש כך שתרגישו הרבה פחות חום. בשעות הצהריים תוכלו להעביר אותה לנקודה אחרת במחנה וליהנות מצל במהלך היום. 
  • לרכב – ישנן ציליות גדולות יותר שיוכלו לכסות אפילו את הרכב שלכם. אם ברשותכם חניה פרטית שאינה מקורה, תוכלו לפרוש מעליה את הציליה ולאפשר לעצמכם להיכנס לרכב הרבה פחות חם, והרבה יותר נקי מכיוון שכך תוכלו גם לחסום את לשלשת הציפורים ולכלוכים אחרים שעלולים להיצמד לרכב.
  • לכל מטרה אחרת – נוסעים לים? פותחים את הבריכה המתנפחת בגינה? קבעתם על האש עם החברים ביער ליד הבית? אל תשכחו להגן על עצמכם מפני השמש! הציליה החדשה שלכם תוכל להגיע אתכם לכל מקום בו תזדקקו לה. 

ושיהיה לכם קיץ מוגן

כל הכבוד לכם! החלטתם להיות חכמים בשמש ולרכוש לעצמכם ציליה חדשה ואיכותית. כעת, תוכלו לפתוח את חופשת הקיץ כשאתם מוגנים לחלוטין מקרני השמש החמות, ובידיעה שאתם יכולים ליהנות מקצת צל בכל מקום שאליו תלכו במהלך החופשה. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *