7 דרכים לבלות בזמן איכות עם התינוק החדש

7 דרכים לבלות בזמן איכות עם התינוק החדש

הרגע המרגש מאחורייך, האוצר בידיים שלך ואת יוצאת אתו מבית החולים במטרה להתחיל יחד את החיים המשותפים. מהיום, עלייך לדאוג לעוד מישהו בבית – לתינוק החדש.

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר טוב עם התינוק החדש היא לבלות אתו כמה שיותר זמן איכות באמצעות קורס יוגה לתינוקות. תשאלנה האימהות: מהו זמן איכות? כיצד ניתן למצוא את הרגעים האלה במהלך יום עמוס?

להלן מספר רגעים ביום שניתן להפוך אותם מזמן של ביצוע פעולה טכנית פשוטה לזמן איכות עם התינוק:

  1. שעת ארוחה – כאשר מגיע זמן הארוחה, לא יכול תינוק קטן לחכות עד שאימא תתפנה עבורו, אלא דורש בבכיות רמות את האוכל. בזמן ההנקה, חשוב להניח את כל העיסוקים האחרים, מטלפון ועד עיתונים וחומרי קריאה ולתת את כל כולך לילד שלך. ללטף אותו, לדבר אתו ואפילו להתענג על רגעי המנוחה שזמן ההנקה מספק.
  2. מקלחת יומית – את התינוק הקטן יש צורך לרחוץ לפחות פעם ביום. את שעת המקלחת ניתן להפוך לשעה של חוויה לאם ולתינוק, לחשוף את התינוק לגוף שלו, להכיר לו אותו ולסבן את גופו הקטן בתנועות עדינות ורכות.
  3. זמן החתלה – החלפת טיטול היא פעולה יומיומית שגרתית אצל תינוקות קטנים. היא מתבצעת פעמים רבות ביום וכאשר היא מלווה בשיחה מאימא לילד היא יכולה להפוך לחוויה לשניהם.
  4. טיול – תינוקות קטנים אוהבים לטייל באוויר הצח בדיוק כמו מבוגרים. בזמן הזה הם נחשפים לטבע, סופגים מקרני השמש את הוויטמינים החשובים ולומדים להכיר את העולם.
  5. עיסוי תינוקות – שעת עיסוי הוא אחד הדברים שמלבד היותו זמן איכות הוא גם בריא מאוד ומחזק את שרירי הגוף. עיסוי תינוקות מבצעים עם שמן תינוקות אך נין גם בלי.
  6. שירי ערש – גם שעת ההשכבה יכולה להפוך מזמן מעצבן לשעת איכות עם התינוק, זאת כאשר מרדימים אותו תוך נענוע עדין ושירי ערש.
  7. לשדר אהבה בכל פעולה– גם אם אין לך את האפשרות לשבת עם התינוק זמן ארוך, עדיין ניתן לגרום לכל פעולה להיות מעין זמן איכות. כאשר הטיפול בילד מתבצע באהבה ולא מתוך הרגשה של הכרח, הזמן הופך בצורה אוטומטית לאיכותי יותר.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *