3 יתרונות של צ'י קונג

3  יתרונות של צ'י קונג

כל מי שנחשף בעבר אל צ'י קונג יודע, שאפשר למצוא מגוון רחב של יתרונות בתחום זה. אומנם מדובר בתחום לא פשוט, במובן הזה, שלא הרבה אנשים מתמחים בו, לא הרבה אנשים יודעים כיצד להעניק טיפול נכון ומקצועי, אך מי שסיים את הלימודים בתחום ויש לו את ההכשרה הנדרשת, הרי שהוא יכול להעניק טיפולים איכותיים וייחודים למטופלים שלו, ואז הם יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים שקיימים בו.

צ'י קונג זו שיטה שיוצרת סנכרון בין הגוף לנפש, מתוך כוונה לאפשר זרימה נוחה ובטוחה של האנרגיה בגוף, מתוך כוונה להחיות את התאים השונים בגוף ולאפשר תנועתיות, גמישות, הרעיון של שיטה זו לאפשר למטופלים להגיע למצב בו המערכת הפנימית שלהם עובדת בצורה הרבה יותר טובה, הרבה יותר מסונכרנת, מתוך כוונה גם לפעול בצורה טובה יותר ביום יום וגם ליהנות מאיכות חיים הרבה יותר טובה. לכן, שיטה זו מומלצת עבור כל אחד ובפרט עבור אנשים שמתמודדים עם בעיות שונות.

מה היתרונות של צ'י קונג

היתרון הבולט הוא שמדובר בתהליך צ'י קונג רפואי שמשפר מאוד את תפקוד האיברים הפנימיים, דרך שימוש בתנועה ובמדיטציות. מדובר בתהליך עבודה שמאפשר לאיברים הפנימיים לתפקד הרבה יותר טוב מבלי לבצע פעולות או תנועות לא נדרשות ומעבר לכך בצורה הרבה יותר מרגיעה ונעימה.

יתרון שני בולט הוא, מדובר על תהליך עבודה שמחבר את הנשימה לתנועה ומלמד אותנו כיצד לנשום בצורה נכונה, מבלי לבזבז אנרגיות מיותרות. כך בשעת פעילות אנחנו יכולים לעבוד נכון, יעיל וחכם. בצורה כזו אנחנו חוסכים אנרגיה ויש לנו הרבה יותר כוח לפעול.

יתרון שלישי, מדובר בפעילות שמחזקת את הגוף, מגמישה אותו ומאפשרת לנו לפעול בצורה הרבה יותר טובה עם הגוף שלנו. למעשה, אנחנו יודעים כיצד לנצל את הגוף ואת היכולות שלו בצורות הרבה יותר איכותיות.

חשוב להדגיש, שיטה זו מתאימה לקבוצות שונות של אנשים בהתאמה, על פי מה שהמטפל אמיר פרלמן רואה לנכון, על פי מצבו הרפואי של המטופל. באופן טבעי, לא כל מטופל יקבל את אותה תוכנית, אלא בהתאמה למצבו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *