כלבי קינג צ'ארלס – אודותיהם

כלבי קינג צ'ארלס – אודותיהם

הכלב מהווה את חברו הטוב ביותר של האדם. כיום לא מעט אנשים בוחרים להביא לביתם כלב לאחר שרכשו אותו או אימצו אותו. ישנם כיום מגוון כלבים שונים מסוגים שונים ומגזעים שונים כמו לברדור, רועה גרמני, כלב בולונז ועוד. כל אדם יכול לבחור את הכלב האידאלי בהתאם לרצונו ולצרכיו. אם אתם מחפשים כלב לכלל המשפחה שלכם, הרי שאחד הכלבים שיכול להתאים לאופיה של כל משפחה הוא כלב הקינג צ'ארלס.

כלבי קינג צ'ארלס

אחד מהכלבים המיוחדים ביותר, אשר ידוע ככלב משפחתי שבכוחו להשתלב בכל משפחה ולהפוך תוך זמן קצר לבן משפחה של ממש הוא כלב הקינג צ'ארלס. מדובר בכלב קטן וקומפקטי. גובהו של הכלב איננו עולה על 33 ס"מ ומשקלו איננו עולה על 8 ק"ג. הכלב לא גדל יתר על המידה ולכן גם לא תופס מקום משמעותי מדי בבית. מדובר בכלב מתוק אשר איננו מהווה איום כלשהו. הוא נאמן ומסור לבעליו. האופי של כלב זה הוא סתגלני מאוד. הכלב יתאים את עצמו לכל משפחה באשר היא. אם מדובר במשפחה אשר אוהבת לטייל הרי שהכלב יתאים את עצמו לאופי המשפחה ויטייל יחד עימה. אם המשפחה אוהבת לרבוץ בספה ולצפות בטלוויזיה, הרי שהכלב ישתלב בשגרה זו. קל מאוד לאלף את כלבי הקינג צ'ארלס באמצעות שיטת החיזוקים החיוביים. חשוב מאוד לזכור שמדובר בכלב אשר הגיע במקור מגזע כלבי הציד ולכן הוא לעיתים יכול להראות כתוקף ולנבוח ללא סיבה, אך כאמור, לא מדובר בכלב מאיים.

מדוע הכלב קרוי קינג צ'ארלס

אם אתם תוהים מדוע הכלב נקרא קינג צ'ארלס, הרי שמדובר בכלב שמזכיר מאוד את הכלבים שהיו מלווים את המלך צ'ארלס השני. המלך צ'ארלס לא היה יוצא מביתו ללא ליווי של כמה כלבים מסוג זה. למרות שהגזע של כלב זה אשר קיים כיום איננו הגזע המדויק דאז, הרי שחוקרי כלבים שילבו גזעי כלבים על מנת להגיע כמה שיותר קרוב במראה ובאופי לכלבים שהיו מלווים בתקופה קדומה את המלך צ'ארלס. מדובר ללא ספק בכלבים שכדאי לצרף לכל משפחה ובהחלט להנות מהם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *