מגנטים לאירועים – סוגי המגנטים

מגנטים לאירועים - סוגי המגנטים

בכל אירוע שאליו הולכים בתור אורחים קרוב לוודאי כי יהיו שם כל מיני אטרקציות, ואחת הבולטות והכי מבוקשות היא זו של צילום מגנטים למזכרת נהדרת בתור מתנה. מה שיפה באטרקציה מן הסוג הזה הוא שניתן להתאים אותה לפי האירוע, החל מהבחירה של הגודל של המגנט עצמו ועד לבחירה של העיצוב של המגנט לפי בחירה. את האחרון מבצעים בדרך כלל לפי הסוג של האירוע שאותו חוגגים, ובהמשך רק מציינים מה הכמות הנדרשת להפקה. מה כבר יכולים להיות ההבדלים בין כל המגנטים לאירועים? מסתבר שיש הרבה יותר מסוג בודד אחד עליהם תוכלו לקרוא באתר https://magnetli.co.il/.

מגנטים לחתונה

מגנטים שאותם מצלמים עבור יום החתונה הם כאלה שגם מחולקים עבור החתן והכלה וגם כאלה שיועברו אל כל אחד מן האורחים שהיו שם ובחרו להצטלם מול צלם המגנטים שהסתובב בין כולם. מגנטים מן הסוג הזה יכולים להגיע בגדלים שונים שאיתם הרגעים הכי מיוחדים עוברים למגנט נהדר לרגעים הכי מיוחדים של החתן והכלה, או עבור התמונה המשפחתית שסוף סוף כוללת את כולם.

מגנטים לאירוע חברה

אירועי חברה הם כאלה שבהם מחפשים כל מיני גימיקים שמשמחים את כולם ומשאירים להם מזכרת נהדרת מיום גיבוש מוצלח. כאן זה חשוב לשים את הדגש לגבי הימצאות הלוגו על המגנט, דבר שיחדד את החשיפה ואת התודעה לגבי העסק בכל מבט על התמונה.

מגנטים לבר/בת מצווה

בני נוער רגילים כר לחפש את העדשה של המצלמה בכל מקום שבו הם נמצאים, ואם זה אירוע זה לגמרי נדרש כי יהיה להם תיעוד מצולם. באירועים מסוג בר ובת מצווה זה לא בעיה עבור צלם מקצועי כמו שמוליק חזן למצוא את הצעירים לתמונה בפוזה אהובה, ורק צריכים להדגיש מסגרת בעיצוב צעיר באותה המידה…

מגנטים לברית

ברית מילה היא יום מאוד מיוחד. זה יום שבו זוג הורים טרי חושף את התינוק או התינוקת החדש/ה שלהם, ומלבד תמונות של כל האורחים זה יכול להיות נפלא לשמור כמה תמונות של התינוק/ת שאותם מניחים על המקרר באופן בולט ואיתם נזכרים ברגע מיוחד. צילום אירועים עם מגנטים כאלה חייבים להיות עם אלמנט ילדותי ו/או שם התינוק/ת במסגרת שנבחרה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *