על החשיבות שבמתנות לידה פרקטיות

על החשיבות שבמתנות לידה פרקטיות

לידה זה זמן נהדר למתנות. כאשר אנחנו באים לבקר את היולדת בבית החולים, אנחנו נצטייד על פי רוב במתנה נחמדה שתכלול בדרך כלל מארז שוקולדים נחמד, דובונים חמודים, זר פרחים כאשר מעל הכול יתנוסס כמובן בלון נפוח ומרשים.

השידה של היולדת תמיד תהיה עמוסה בשלל הצבעים והגוונים של כל אותן המתנות. בעת השחרור היא תמצא את עצמה יחד עם בעלה נשרכים עם מגוון המתנות, הפרחים וההפתעות ויעבירו את כל הכבודה הביתה. עד מתי המתנות הללו באמת ישמחו אותם? הבלונים לבסוף יתפוצצו, הפרחים כולם ינבלו והשוקולדים יתחסלו מהר מהצפוי ויותירו קלוריות מיותרות אצל היולדת שגם ככה כבר רוצה לראות את עצמה חוזרת לגזרה הקודמת שלפני ההיריון.

האם המתנות הללו הן פרקטיות?

כל המתנות הללו הן בהחלט מתנות משמחות ומרגשות. כל יולדת מתלהבת כאשר היא מקבלת זר פרחים רענן וצבעוני. שלא לדבר על הדובונים המתוקים או על השוקולדים המתלווים לכל אלו. אך תכל'ס, מה יש לה לעשות עם כל הדברים הללו? האם יש לה מהם תועלת? ברור שלא.

כאן כדאי לחשוב על מתנת לידה לתינוק שימושית ופרקטית שתוכל ללוות את היולדת גם לאחר זמן והיא תהיה יעילה ואפקטיבית.

מה למשל?

אז אם תשאלו כל יולדת היא בהחלט תעדיף לקבל בגדים לרך הנולד. בגדים חדשים שיחסכו לה בהוצאות הקנייה. מלבד זאת כאשר מדובר בתינוק ראשון הרי שהוא דורש מלתחה שלמה חדשה הכוללת אינספור פרטי ביגוד. מה יועילו לה ליולדת כל הפרחים אם אין לה גופיה עבור התינוק? אז בהחלט כדאי להקדיש מחשבה או אפילו לשאול את היולדת מה היא הייתה רוצה לקבל ולבחור את המתנה המתאימה באתר https://www.coolbaby.co.il/.

מתנה שימושית ליולדת

גם היולדת עצמה זקוקה למוצרים מסוימים אשר יהיו שימושיים עבורה. זה יכול להיות קרמים שונים לטיפוח, בגד חדש למידות החדשות שלה לאחר הלידה או סתם צעיף נחמד וכדומה.

כל המתנות הללו תתקבלנה בברכה ובשמחה וכל ילדת תשמח לקבל אותן.

אם קשה לכם ממש לוותר על הבלון או על השוקולד, תוכלו בהחלט לצרף למתנה גם בלון הליום עם מזל טוב לבבי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *