ביטוח נסיעות לעבודה לחו"ל

במהלך השנים יותר ויותר אנשים יוצאים את הארץ לתקופה קצרה בשביל לעבוד בחו"ל. הדוגמאות הקלאסיות הן כמו של עובדים מטעם חברות ישראליות או בינלאומיות, שנשלחים מישראל מטעם החברה אל מקומות מסוימים, בין אם זה בשביל לבצע עבודה, בין אם זה לצורך פגישות, בין אם זה לצורך תערוכות, כנסים, ירידים וכדומה, וכן אנחנו יכולים למצוא מקרים נוספים, מגוונים, בהם מתרחש תהליך זה.

באופן טבעי, כמו שאנחנו נוסעים לחו"ל במסגרת נופש עם המשפחה או עם חברים, כך גם במקרה של נסיעה לחו"ל במסגרת העבודה, אנחנו צריכים לבטח את עצמנו. אנחנו לא יכולים לצאת מהארץ בלי ביטוח נסיעות לחו"ל. חברות הביטוח הפנימו זאת ועל כן הן מציעות ללקוחות שלהן, אפשרות לרכוש ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל. מדובר על ביטוח יותר ספציפי וממוקד, שאמור להיות מותאם עבור כל מי שנוסע לחו"ל על מנת לעבוד.

חשוב להדגיש כאן כמה נקודות, ראשית, לא מדובר על ביטוח עבור מי שנשאר מספר שנים בחו"ל בשביל לעבוד, קרי במסגרת רילוקיישן או ספורטאי שעובר לשחק בחו"ל. בשני המקרים הנ"ל, התהליך הוא שונה לגמרי. שנית, גם לא מדובר על ביטוחים ספציפיים עבור עבודות בדוכנים בקניונים. כמובן שזה גם לא כולל עבודות לא חוקיות. נקודה נוספת שצריך לקחת בחשבון, בדרך כלל מי שאמור לעשות את הביטוח זו החברה שמעסיקה את העובד, אלא אם הוא עצמאי ואז הוא אמור לדאוג לעצמו.

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד במסגרת העבודה? בראש ובראשונה הוא כולל את כל ההיבט של הוצאות על מקרים רפואיים, בין אם מדובר בניתוחים, בדיקות, טיפולים רפואיים ועוד, זה נכון גם לגבי תרופות, צילומים וכן במקרים קיצוניים הטסה לארץ (וכן הטסה של בן משפחה קרוב אל היעד בשביל להיות עם המבוטח).

כמו כן, הביטוח כולל התייחסות לציוד מקצועי. בין אם מדובר במחשבים, בין אם מדובר בציוד אחר. ההתייחסות היא גם למקרה של גניבות וגם למקרה נזקים כאלה ואחרים.

חשוב להדגיש עוד, שאפשר למצוא ביטוחים ספציפיים יותר עבור נסיעות עבודה לחו"ל, הכל תלוי כמובן בשאלה באיזו עבודה מדובר ולאיזה יעד נוסעים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *