תפילה לבריאות

תפילה לבריאות

התפילה הכי נפוצה שיש, ללא ספק, היא תפילה לבריאות. אנחנו יכולים למצוא לא מעט אנשים אשר מתפללים אותה, בין אם באופן מלא או חלקי, בין אם הם מאמינים ומקיימים את כל המצוות ובין אם הם מאמינים באופן חלקי ובמקרים מסוימים, גם אם הם לא מאמינים, אז יתפללו את התפילה.

הרי כשאדם מוצא את עצמו ברגע משבר חמור, בין אם זה מתייחס אליו ובין אם זה מתייחס ליקיריו, בן או בת זוגתו, ילדיו, הוריו, או כל גורם אחר קרוב, הרי שהוא יחפש כל דרך אפשרית בשביל לעזור לו ולהם, כל דבר שיכול לגרום להם להבריא ולחזור לאיתנם. הוא יבחר לעשות את זה גם בצורה הפרקטית, קרי, הוא יפנה לכל רופא ולכל מרכז רפואי, אך הוא גם ישא כל תפילה אפשרית בתקווה שהיא תתמלא ותתממש.

אפשר למצוא מגוון רחב של תפילות לבריאות, תפילות קדומות ותפילות יותר "חדשות", תפילות שמבקשות להבריא ולהחלים, ותפילות שמבקשות להאריך ימים בטוב ובנעימים. התפילות מכסות את כל מה שאנחנו מבקשים בשבילנו ובשביל אחרים.

צריך להדגיש, אנשים שמאמינים באל ובתפילות, מן הסתם, נושאים את התפילה הזאת לעיתים תכופות, לא רק עבורם או עבור יקיריהם אלא גם עבור גם אנשים אחרים, אנשים שהם מכירים וחלו או שמישהו מבני משפחתם חלה. הם מאמינים בלב שלם, שזו הדרך שלהם לעזור להם להחלים. הם יתפללו לעיתים מבוקר עד ערב בתקווה שזה יעזור. אם התפילה תיענה, אז הם כמובן יראו בה את האחראים לשיפור במצבם ואת הסיבה לכך שהם החלימו.

צריך לציין עוד נקודה, תפילות לבריאות הן דבר חשוב, אך הן לא אמורות למנוע מאיתנו לקבל טיפולים רפואיים, הן לא אמורות למנוע או לבוא במקום חיים בריאים. אם אנחנו רוצים להיות בריאים, אנחנו לא יכולים להסתמך אך ורק על תפילות. זה חלק מהותי, חלק חשוב, אך זה בוודאי לא הדבר היחידי. גם אנשים שמאמינים בכל ליבם, ימשיכו לקבל טיפול רפואי או לבקש עזרה רפואית עבור יקיריהם, לצד התפילות שלהם, בתקווה שהכל ביחד יעזור.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *