כשמדברים על אוכל לחיות מחמד יש את אקאנה ויש אל כל היתר

אוכל לחיות מחמד

המודעות למזון איכותי לא פסחה על עולמם של חיות המחמד וחברת אקאנה מובילה את המודעות הזו בכמה וכמה מובנים. החברה מייצרת מזון בדגש על תוצרת מקומית, ייצור עצמי ושימוש במטבחים מתקדמים.

מוצא הכלב או החתול

כחלק מההבנה לגבי חשיבות החיבור של מזון הכלב או החתול למוצא האבולוציוני שלהם מקפידה אקאנה לייצר מזון שמותאם למזון הטבעי של כלבים וחתולים ומבוסס על חלבון ובשר. מהיבט אחר החברה עושה שימוש בבשר, עופות וביצים שגדלו בגידולי חופש וגם דגי ים טריים מתוצרת מקומית שמסופקים על ידי ספק מקומי. זה מבטיח איכות גבוהה של מזון ודרך ההיכרות עם המגדלים ועם החוואים אנחנו יודעים להגיד בביטחון מלא שהמזון של אקאנה הוא באיכות ללא פשרות.

ייצור עצמי

בשונה מרוב מזונות הכלבים והחתולים שנמצאים בבעלות של חברות שיווק, אקאנה מפעילה בעצמה את המטבחים ולפיכך אנחנו יודעים מה בדיוק נכנס לכל סוג מזון. בקרת האיכות הקפדנית והייצור העצמי מבטיחים איכות גבוהה וכלבים וחתולים רבים יעידו על כך בהעדפה הברורה לאוכל של אקאנה על פני כל אוכל אחר לחיות מחמד.

מה בדיוק יש באוכל של אקאנה?

כשאתם רוכשים אוכל לכלב או לחתול מחברת אקאנה אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם שם וכתובת לפנות אליה כדי לבדוק מה בדיוק נכנס לתוך האוכל של חיית המחמד שלכם. אצלנו נעשית חשיבה ממוקדת על בחירת חומרי הגלם וממש כמו שלא תתנו לילדים שלכם לאכול אוכל מעובד ולא בריא, כך גם לכלב או לחתול שלכם אנחנו נותנים את הטוב ביותר. אצלנו לא תקבלו אוכל מעובד, תחליפי בשר או מזון לא טרי.

חמשת העקרונות שלפיהם מיוצר האוכל באקאנה הם: אוכל עשיר בבשר ובחלבונים, כמות גדולה של בשר טרי, מגוון של חלקי בשר, שיעור הבשר במזונות ציד מטרף שלם ומזון דל פחמימות. בנקודה זו חשוב להזכיר גם מה לא נכלל באוכל של אקאנה. בהתאמה לסוג המזון שהכלב או החתול שלכם צריכים היו לצרוך בטבע, אנחנו לא מכניסים לאוכל פחמימות בעלות ערך גליקמי גבוה, חלבונים מהצומח, תוספים סינתטיים וכל תוכן שהטבע לא ייעד לבעל החיים שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *