כל הדרכים למציאת בן זוג?

מציאת בן זוג

אף אחד לא אוהב להיות לבד. כולנו שואפים למצוא את האחד. האחד שיהיה איתנו בטוב וברע. שיהיה לנו חבר ושותף לחיים. גם אם זה לא בא לכם בקלות, אל תתיאשו ואל תאבדו תקווה. יש הרבה דרכים להכיר ובאף אחד מהם אין מקום לבושה. והנה כמה מהם:

מסיבות וטיולי פנויים פנויות

אם אתם בעניין של טיולים או מסיבות אז לא חסר מאלה. צאו לבילוי או לטיול ופגשו עוד מלא אנשים כמוכם שמשוועים לזוגיות. יכול להיות שבאוטובוס תשבו ליד מישהו שמוצא חן בעיניכם. ואם זה מסיבה אז אולי תוך כדי ריקוד תוכלו להכיר. אל תתביישו זה בסדר ליזום את הצעד הראשון.

אתרי הכרויות

כיום יש שפע של אתרי הכרויות ואפליקציות להכרויות. תכל'ס, זו עדיין הדרך המקובלת ביותר להכיר בני זוג. יש אפשרות לבחור העדפות כמו מקום מגורים, מראה, גיל וכו'. מניסיון, אל תחפשו את האתרים החינמיים. דווקא כדאי ללכת על אתר שיש לשלם בו מנוי כי מסתבר שמי שמשלם על מנוי הוא יותר רציני ובטוח מחפש זוגיות ובטח והכי חשוב בעל פרופיל אמיתי. ככה תרד ממכם עוגמת הנפש שיש באתרים חינמיים בגלל פרופילים מזויפים.

אמצו כלב

מלבד זה שכלב יעניק לכם הרבה אהבה ויפיג במעט את הבדידות, הוא גם דרך טובה לצאת מהבית ולפגוש אנשים חדשים. חלקם יהפכו לידידים ועם חלקם תחלקו רק "שלום שלום" מנומס. אך אולי לפתע תראו בגינה את האחד שמוצא חן בעיניכם ושגם מסתובב לו כמוכם עם הכלב שלו. אז ככה הכלב יתן לכם סיבה לדבר איתו. כי הרי נושא משותף אחד כבר יש לכם.

רשתות חברתיות

פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין ועוד. רשתות חברתיות לא חסר. רשומים בהם המוני בני אדם, ובטח האחד שלכם נמצא שם. מי שמחפש קצת יותר ספציפי ניתן גם להירשם לקבוצות שמיועדות להכרויות. אולם המבחר הוא גדול ולא תמיד ניתן לדעת אם הפרופיל הוא של אדם אמין או רציני ויש לבדוק טוב לפני שמסכימים להיפגש עם מישהו שהגיע מרשת חברתית.

מכוני כושר או חוגים

כשאתם הולכים להתאמן, אם זה בחדר כושר או סתם חוג התעמלות כמו קבוצת הליכה, אתם יכולים להרוג שתי ציפורים במכה אחת. מצד אחד אתם מרוויחים בריאות ומצד שני אתם יכולים להכיר מישהו תוך כדי אימון. בחרו לכם חוגים מעורבים שיש בהם גם גברים וגם נשים ואז כבר יהיה לכם קל לפתוח בשיחה עם מישהו שמוצא ין בעיניכם. כי הרי בסופו של דבר יש לכם נושא משותף.

חברים או משפחה

זו דרך שעבדה בעבר להורים שלכם אז למה שלא תעבוד גם היום בשבילכם. אל תתביישו והפיצו את הבשורה שאתם מחפשים זוגיות. נשמות טובות תמיד יש, והן ישמחו לעזור לכם למצוא את האחד. אל תהיו ביקורתיים ותתנו צ'אנס ל"שידוך".

מקום עבודה או לימודים

זו דרך טובה להכיר. בן אדם שעובד איתך או לומד איתך נמצא איתך כמה שעות ביום והסיכוי להכיר אותו לעומק הוא גדול יותר. אבל לפני שתעשו צעד חשבו על זה היטב כי לפעמים אם הזוגיות לא מצליחה אז אחר כך כבר לא יהיה לכם כל כך נעים להגיע ולפגוש אותו על בסיס יומיומי.

בשורה תחתונה, בחיפוש אחרי זוגיות כל הדרכים כשרות וכדאי אפילו לשלב כמה דרכים. רק אל תהיו יותר מדי ביקורתיים ואל תקטלו בן אדם על סמך תמונה לא מוצלחת שלו או  אחרי פגישה אחת בלבד.

הכתבה נכתבה בחסות אתר הכרויות  onlylove

https://www.onlylove.co.il/

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *