איך לשבור שיגרה בזוגיות?

לשבור שיגרה בזוגיות

כולנו היינו שם. למען האמת, אולי אנחנו שם כרגע! השיגרה הזאת, שגורמת לנו להיות מנומנמים כלפי הדברים שבאמת חשובים בחיים. כמו הזוגיות שלנו למשל. זוגיות היא לא דבר שלוקחים כמובן מאליו. על זוגיות צריך לעבוד, לטפח ולדאוג שהתקשורת תהיה טובה. השיגרה לפעמים יכולה לטשטש את הדברים האלו ולכן חשוב לשבור את השגרה מפעם לפעם.

אז איך לשבור אותה? הנה כמה דוגמאות מגניבות

נסו לגנוב כמה שעות

כל הקטע בלשבור שיגרה הוא גם לדעת להיות ספונטניים לפעמים. תוכלו להפתיע את בני או בנות הזוג שלכם עם חדרים לפי שעה ולבחור צימר שיבטא בדיוק את מה שאתם רוצים. כמה שעות לעצמכם, לדבר אחד עם השני מבלי שחיי היום יום יכנסו ויפריעו. כמה שעות אינטימיות כאלה יכולות להדליק מחדש את מה שמעט נכבה עם השגרה ולתת לכם את הערך המוסף של הזוגיות שלכם לתקופה הקרובה.

> בקרו גם באתר http://www.allrooms.co.il

ערב באולינג

נמאס לכם כל שבוע לרדת אל הפאב הקבוע, לשתות את אותה הבירה, להקשיב לאותה המוזיקה ולדבר עם אותם אנשים? מה אתם חושבים על באולינג? מההיכרות שלנו עם באולינג אנחנו יכולים להבטיח לכם ערב מלא בצחוק ובירה כמובן. אם יש משהו חשוב בזוגיות זה צחוק בריא ובאולינג בהחלט יכול לספק לכם את זה.

כדור פורח

הפעילות הזו תמיד עוצרת נשימה, לא משנה באיזו סיטואציה אתם נמצאים. אבל אם אתם עם בני או בנות הזוג שלכם זו יכולה להיות הפעילות שתקרב ביניכם עוד יותר. יש משהו קסום כאשר מרחפים בין שמים לארץ ותוכלו להרגיש זאת בעצמיכם ובינכם.

צניחה חופשית

אם אתם אוהבי אקסטרים, השגרה בוודאי מוציאה אתכם מדעתכם. לכן, הדבר הראשון לאוהבי אקסטרים יהיה משהו שמקפיץ את הדופק ומעלה את רמת האדרנלין וצניחה חופשית נשמעת כמו הדבר המתאים. זה לא משנה אם עשיתם זאת כבר בעבר, צניחה חופשית היא תמיד דבר מרגש ומלהיב.

לסיכום,

יציאה משגרה כמו הזמנת חדרים לפי שעה היא דבר נחוץ גם בזוגיות וגם מחוצה לה. אם אתם אוהבים את הזוגיות שאתם נמצאים בה, תרצו לשמר אותה, לא לקחת אותה כמובן מאליו ולדאוג לאושר של שניכם תמיד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *