5 סוגי של זרים לראש לכלה

זרים לראש לכלה

יום החתונה נחשב לאחד הימים החשובים והמשמעותיים ביותר בחייה של כל אישה. כמעט כל אחת חולמת כבר מגיל צעיר, כיצד היא תיראה ביום החתונה שלה. לכל אחת ישנו רעיון כיצד פחות או יותר תיראה שמלת החתונה שלה, כיצד יעוצב השיער שלה וכמובן מהם התכשיטים שהיא תרצה לענוד ביום המיוחד הזה. אך חשוב לזכור כי אחד הפרמטרים החשובים ביותר, הינם הפרחים שמקשטים את הכלה ומוסיפים יופי וחן למראה הכללי שלה. כמובן שלכל אחת יש את ההעדפות שלה לגבי סוג הפרחים, צבע הפרחים או ריח הפרחים, אך חשוב לא לשכוח להתאים את הפרחים לסגנון השמלה ולאופי הכללי של האירוע. למשל, אירוע בסגנון כפרי ישתלב בצורה נפלאה עם זר צבעוני שיעטר את ראש הכלה.

סוגי זרים לראש לכלה – הדרך האולטימטיבית להוסיף ייחוד וחן לכל כלה

זרים לראש לכלה יכולים להוסיף המון למראה התסרוקת של הכלה וכמובן למראה הכללי שלה. כל אחת צריכה לבחור את הזר האידיאלי עבורה, בהתאם לסגנון האירוע שלה, סגנון השמלה שלה וכמובן האופי האישי שלה. ניתן לעצב זר אישי לפי בקשת הכלה או לחילופין לבחור בזר קיים, כאשר מגוון הסגנונות עצום וניתן בקלות להתאים זר מושלם לסוג הפנים ולסוג האיפור של הכלה. ישנן כלות שיעדיפו זר צבעוני ועליז, שיוכל להעיד על רמת ההתרגשות והשמחה שלהן מהאירוע. לעומת זאת, כלות אחרות יעדיפו דווקא זרים בצבעים רגועים ונינוחים יותר, שישתלבו טוב יותר עם שמלת הוינטג' שלהן או המראה הקלאסי שהן בחרו. זר לראש יכול להכיל פרחים עדינים כגון לילך או פרחים ורודים נוספים, או לחילופין לבחור בפרחים בעלי צבעים עזים יותר, כגון צהוב, כתום או כחול. הזר עצמו יכול להיות צנוע ופשוט יותר, או לחילופין גדול ומושך תשומת לב. הכול תלוי באופי של הכלה וברצונות האישיים שלה.

לסיכום, ניתן היום למצוא סוגים רבים ומגוונים של זרים לראש לכלה. כלות רבות בוחרות לשדרג את המראה שלהן ולהוסיף פן חגיגי ויוקרתי יותר, באמצעות זרי פרחים מעוצבים שיתרמו ליופי שלה. ניתן לבחור בין פרחים שונים, גדלים שונים וכמובן צבעים שונים.

אולי יעניין אתכם גם: מתנות לאישה באתר בניחותא

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *