איטום גגות – מתי הכי נכון לעשות את זה

איטום גגות

אף אחד לא היה רוצה להגיע לעונת החורף ולגלות שהגג שלו לא מוכן לגשמים הראשונים. רוב האנשים מקשרים את עונת החורף לעונה קרירה ואפרורית, אשר משתלבת נפלא עם הרעיון של לשבת בבית חמים ונעים, לצפות בטלוויזיה ולאכול מרק. אבל הפנטזיה הזאת לא מסתדרת עם הרעיון שכבר בגשם הראשון תתחילו לסבול מנזילות בתקרה. לפעמים מדובר על נזילה משמעותית שמתבטאת בטפטוף מתמיד של מים בתוך חלל הבית, ואילו בפעמים אחרות מדובר על נזילה איטית יותר המתבטאת בהיווצרות של כתם רטיבות על התקרה. בכל מקרה, מומלץ להימנע מהמצבים האלו, היות ומעבר לנזק האסתטי מדובר על נזק הרבה יותר משמעותי שיכול להיות מתורגם בהיווצרות של עובש מסוכן לבריאות ואפילו פגיעה ביציבות הכללית של המבנה.

איטום גגות – כיצד לעשות זאת נכון?

על מנת למנוע נזילות מיותרות ונזקים נוספים לדירה שלכם, חשוב להקפיד לבצע איטום גגות מקצועי ואמין. אך מעבר לאיכות השירות ולטיב העבודה, חשוב להקפיד על התזמון הנכון. הזמן הטוב ביותר לבצע איטום של הגג שלכם, הוא בעונת הקיץ, לפני תחילת הגשמים. החוכמה היא להתכונן מראש לכל הסיטואציה ולבצע את עבודות האיטום מחוץ לעונה הגשומה. בתקופה הזאת המחירים יהיו זולים יותר, האיטום יהיה יעיל יותר ולא יהיה שום חשש לגשם שיפגע ברציפות העבודה או ביעילות שלה. לעומת זאת, מי שיבחר לבצע את עבודות האיטום לאחר הגשם הראשון, יגלה שהמחירים גבוהים יותר, הביקוש עלה ואנשים רבים נזכרים לאטום את הגג שלהם ברגע האחרון. כמו כן, חשוב לזכור כי לפני שמתחילים לבצע איטום, יש צורך לחכות שהגג יתייבש לחלוטין, היות ולא ניתן לבצע איטום משום סוג כאשר האזור לח או רטוב. בעונת החורף, עלולים לחכות זמן רב לייבוש המלא של הגג, היות וכל טפטוף מרטיב את פני השטח פעם נוספת.

לסיכום, מומלץ לבצע איטום \ זיפות גג בתקופת הקיץ או הסתיו, לפני תחילת הגשמים הראשונים. מי שיחכה לרגע האחרון, עלול לגלות שהמחירים גבוהים יותר, בעלי המקצוע עסוקים יותר והביצוע הטכני של העבודה קשה ומאתגר יותר, בגלל הגשמים והרטיבות הגבוהה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *