תכשיר להסרת שיער לא רק לנשים

הסרת שיער בלייזר בתל אביב

האחת מהשיטות הקיימות לצורך הסרת שיער עודף הקיים בגוף, היא באמצעות תכשיר להסרת שיער כמו משחה, אשר בעת הסרתה מהגוף, מורידה איתה את השערות שאנו לא חפצים בהן. הסרת שיער באמצעות קרם או משחה היא השיטה המועדפת בקרב מי שחושש משימוש בסכיני גילוח ואמצעים אחרים

תכשיר להסרת שיער לא רק לנשים |

כמו מתכשירים אחרים, קרמים ומשחות להסרת שיער, מסירים את השיער שנמצא מעל פני העור בלבד. רצוי לערוך בדיקת רגישות העור, לפני השימוש בכל תכשיר, שכן רבים מהם מועשרים בחומרים וכימיקלים שונים.

אחרי שבדקתם שגופכן מתאים לתכשיר בו אתם מעוניינים להשתמש ומרחתם אותו על הגול לפי ההוראות, התוצאה המתקבלת היא חלקות מושלמת, המושגת במהירות וללא כל כאב.

הכימיה בקרמים להסרת שיער |

רצוי לפני שמורחים משחה על העור, לדעת על טיב המשחה ומהם מרכיביה. קרם להסרת שיער מוכר גם כהסרת שיער כימית, בגלל שהוא מכיל סוגים של אלקלינים כימיים כמו נתרן, סטרונציום וסידן.

כימיקלים אלו נועדו לצורך הסרת השיער, הבאים בדרך כלל כ-קרמים, אך ישנם גם כאלו שמופקים כג’ל, משחות, או מריחה בעזרת גלילים. כאשר מורחים את העור בקרם כזה, הרכיבים במשחה מפרקים את אותם מקשרים כימיים שדואגים להחזיק ביחד את המבנה השיער.

האם ניתן  להסיר שיער עם במשחה מכל מקום בגוף? |

בגדול,  חוץ מהאזור שמסביב לעיניים כמו הגבות, ריסים וכדומה,  ניתן לעשות שימוש במשחה להסרת שיער בכל חלקי הגוף. רצוי לערוך מבחן אלרגי  לפני השימוש במשחה כזו, אך כמובן רק לפי הוראות היצרן המופיעות בו.

מכיוון שמוצרים אלה הם יחסית יקרים בהשוואה למוצרים אחרים שניתן לרכוש באמצעות קניות ברשת, החברות המייצרות אותן אינן ממליצות לעשות שימוש במשחה לשטחי גוף גדולים, כמו גב, בטן ורגליים. כמובן שבכל התלבטות ואי ידיעת אופן השימוש בתכשיר, יש להיוועץ עם היצרן והוראותיו.

כמות טיפולים לאחר מריחת קרם |

כמו לאחר הגילוח, השיער חוזר לצמוח תוך ימים אחדים. קיים מגוון של קרמים ומשחות להסרת שיער, כמו גם ספריי או קרם המותאם להסרת שיער במקלחת, דבר שממיס את השיערה ואינו תולש אותה ממקומה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *