סיגריות ללא ניקוטין – למה משתלם לעשן אותן

סיגריות ללא ניקוטין

הרבה מאוד אנשים שמעשנים במשך שנים ארוכות, רוצים להיגמל ולא יודעים כיצד. הם ניסו את כל הדברים האפשריים, את כל המדבקות, סדנאות, ספרים, חוגים וכל מה שאפשר בשביל להיגמל מעישון ולא הצליחו להתגבר על ההרגל המגונה הזה.

מה שיכול לעזור להם, זו סיגריה ללא ניקוטין. על פניו זה נשמע מוזר, מה זאת סיגריה ללא ניקוטין, הרי כל המהות של הסיגריה היא הניקוטין, חוץ מזה, אם אנחנו רוצים להיגמל מעישון, למה לנו לצרוך סיגריה בכלל, אפילו אם היא בלי ניקוטין.

התשובות לכך מאוד ברורות ופשוטות. מה שגורם לנו להתמכרות, זה הניקוטין, כאן נמצאים המרכיבים הממכרים, הם נכנסים לנו למחזור הדם ודורשים עוד ועוד. ברגע שאנחנו נעשן סיגריה ללא ניקוטין, אז נרוויח שני דברים. ראשית, לא נעשן יותר חומר ממכר, שנית, הניקוטין יתנקה מהגוף שלנו תוך 72 שעות.

לגבי השאלה, מה זה יכול לעזור לנו, הרי אנחנו בכל מקרה מעשנים, הרי שחלק מההרגל הוא עצם החזקת הסיגריה, עצם השימוש שאנחנו עושים בה. ברגע שאנחנו מבטלים את הניקוטין, אז הרבה יותר נוח לנו להתמודד עם ההרגל, למעשה, אנחנו לא צורכים יותר חומרים ממכרים וזה יכול להקל עלינו.

כיצד בוחרים סיגריה ללא ניקוטין

ראשית, אנחנו צריך ללמוד על הנושא, על הסיגריה וכיצד היא יכולה לעזור לנו. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע שמתמחים בכך, חשוב להבין איך הסיגריה יכולה להשפיע עלינו בתהליך הגמילה. פרטים ניתן גם למצוא באתר של ריליף.

שנית, אנחנו צריכים לבדוק איך משתמשים בסיגריה לאורך זמן, מה אנחנו אמורים להרגיש כשנעשן אותה ואיך אנחנו יכולים לטפל בעצמנו בזמן הגמילה.

צריך להדגיש, סיגריות ללא ניקוטין, כוללות למעשה צמחי מרפא, חומרים טבעיים, שיכולים לשפר ברמה ניכרת את איכות החיים שלנו וכמובן מונעות פגיעה בבריאות שלנו. אפשר למצוא אפילו סיגריות עם ריחות נעימים, להבדיל מסיגריות רגילות.

בסיכומו של דבר, מדובר בפתרון מאוד יעיל ונוח להיגמל מעישון סיגריות ובפרט מכל מה שקשור לעישון ושימוש בניקוטין, ובכך לנקות את הגוף שלנו מזה ולאפשר לעצמנו איכות חיים הרבה יותר גבוהה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *