אל תיבהלי: זה רק עוד שינוי שהגוף שלך עובר

קולגן

הגוף הנשי משתנה לאורך החיים כמה וכמה פעמים, אם זה בגיל ההתבגרות שבו הגוף מתחי להתפתח ופצעונים מתחילים לצוץ על עור הפנים, אם זה בגילאי ה30 שהגוף עובר שינוי משמעותי ואם זה בגיל 50. כיצד מתמודדים עם שינויי הגוף באופן האידיאלי? מאמר בנושא.

עד כמה התזונה משחקת פה תפקיד?

הרבה. וכשאנחנו אומרות הרבה, אנחנו מתכוונות לכך שהתזונה היא חלק בלתי נפרד מהתמודדות של שינויי הגוף. שנדגים? החל מגיל 25 תפוקת ייצור הקולגן בגוף יורדת באופן ניכר, מה שמתחילים להרגיש כבר מגיל 30. אם לא די בכך, חילוף החומרים מאט, והרבה יותר קל לעלות במשקל מאשר בעבר. מה עושים? תחילה מקפידים על תפריט מאוזן ובריא, וכמובן מבררים על החזרת חלבון הקולגן לגוף, אם זה באמצעות תוספי תזונה ואם באמצעים אחרים.

תזונה נכונה היא חשובה, ויש לוודא שכל הוויטמינים, המינרלים והחלבונים הנחוצים אינם חסרים בגופכן. מומלץ לבצע בדיקת דם תקופתית, ולהתייעץ עם רופא לאחר קבלת התוצאות.

כושר גופני – זה לא מיתוס

גם אם מעולם לא ביצעתן כושר גפני, יכול מאוד להיות שעם השנים תבינו שזה מאוד חיוני בעבורכן. אנחנו לא מדברות על פעילות אינטנסיבית כמו הרמת משקולות או אימוני כוח (למרות שזה מאוד מועיל וחיוני), אלא על פעילות סטנדרטית כמו הליכה, עלייה במדרגות וכו'. ככל שתתמידו לבצע פעילות גופנית באופן יום יומי, תוכלו להתמודד טוב יותר עם השינויים שגופכן עובר.

מבקשות דוגמאות? במקום לעלות במעלית, העדיפו תמיד לעלות במדרגות. אם ניתן לצעוד אל מקום העבודה או ליעד אחר – עשו זאת. וחוץ מזה, לא יזיק לצאת להליכות יזומות לפחות 3 פעמים בשבוע, כשכל הליכה כזו אורכת כ 45 דק'.

טיפוח העור והגוף

דרך נוספת להתמודד עם שינויי הגוף היא באמצעות טיפוח. עם השנים העור מאבד את הגמישות שלו, ומתחילים להופיע קמטים וסימני גיל נוספים. כיום, יש לא מעט חומרים ייחודיים שמאפשרים לעכב את תהליכי ההתבגרות, ולשמור על עור מטופח ורענן.

 

הגוף שלנו עובר לא מעט שינויים במרוצת השנים, ולא משנה מה נעשה, השינויים הללו יגיעו. כיצד נתמודד? נקפיד על תזונה נכונה, נבצע פעילות גופנית ונטפח את העור ככל הניתן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *