מחליקי שיער: 5 טיפים לבחירת המחליק המושלם

מחליקי שיער

כולנו מכירות את הרגע שבו אנחנו צריכות לעצב את השיער, אבל דווקא היום הוא מתחיל להסתלסל, מייצר פריז ובכללי לא נראה כמו שאנחנו אוהבות. הפתרון הוא בדרך כלל פשוט: מחליק שיער.

באמצעות מחליק השיער, ניתן לעצב את השיער תוך דקות ספורות, ולשדרג את המראה באופן ניכר. אבל כיצד תבחרו את מחליק השיער הטוב ביותר בעבורכן? ריכזנו 5 טיפים חשובים.

חפשו המלצות

ראשית, חפשו ברחבי הרשת המלצות וביקורות על מחליקי השיער השונים, בין אם מדובר בהמלצות בקבוצות פייסבוק, ובין אם בסקירת מוצרים באתרי לייף סטייל שונים. דוגמה מצוינת היא הסיקור של אתר beards על מחליקי שיער, ולו כי מדובר בכתבה המונה כמה וכמה המלצות נהדרות.

נוסף להמלצות ברשת, כדאי לשאול חברות או בנות משפחה שמשתמשות במחליקי שיער בעצמן, אם הן מרוצות מהמכשיר שיש ברשותן. זה יסייע לכן להבין אילו מכשירים טובים יותר ואילו פחות.

תקציב

לא משנה איך תסתכלו על זה, לתקציב יש חשיבות. עם זאת, אם אתן מחפשות השקעה לטווח ארוך, ומעדיפות מחליק שיער שישמש אתכן זמן רב, מוטב שתרכשו מכשיר איכותי, גם אם עלותו מעט יקרה יותר.

התייחסו לטמפרטורה

מחליקי השיער יכולים להגיע לכמה וכמה טמפרטורות שונות, כשחשוב להבין שלכל סוג שיער יש להתאים את הטמפרטורה הנכונה. לשיער עבה למשל, רצוי לרכוש מחליק שמגיע לטמפרטורה גבוהה, של מעל 200 מעלות. לשיער עדין יותר, כמו גם שיער דק, ניתן להסתפק במחליק שמגיע ל180 מעלות בלבד. כך או כך, בחרו מכשיר שמאפשר לווסת את הטמפרטורה באופן עצמאי.

רכשו מכשיר בעל לוחות קרמיים

מכשירים להחלקת שיער יש לא מעט, וכל אחד מהם עשוי מחומרים שונים. רצוי לרכוש מכשיר בעל לוחות קרמיים, ולו כי מדובר בחומר איכותי יותר. כמו כן, כדאי לבחור בלוחות בציפוי טפלון על מנת להגיע לתוצאה טובה יותר.

אחריות

ברכישת מכשיר חשמלי כלשהו, ובמקרה הזה מחליק שיער, מוטב לרכוש מכשיר עם אחריות. שימו לב שישנם מכשירים בעלי אחריות לשנה, ויש מכשירים עם אחריות לשלוש שנים.

 

מה נותר? לבחור את המחליק האידיאלי ביותר בעבורכן.

תתחדשו!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *