כך תפתיעי את הבסטי שלך

להפתיע את הבסטי
יום הולדת, מסיבת רווקות או חג – כל אלה ועוד מהווים סיבה מצוינת להפתיע את החברה הטובה ולהעניק לה מתנה ייחודית. חברות היא ערך עליון, ובהחלט חשוב לשמר מערכות יחסים עם החברות הטובות, ולו כדי שיימשכו לאורך זמן. בין אם מעוניינת להפתיע את הבסטי לקראת יום הולדתה ובין מדובר במתנה למסיבת הרווקות, אין ספק שהרעיונות הבאים יעניקו לך השראה.

פריטים חלומיים לשנת היופי

אחד הרגעים הטובים ביורת במהלך היום, הוא הרגע שבו נכנסים למיטה, למצעים נקיים ולשמיכה מפנקת, לא ככה? ובכן, כדי להעצים את התחושה, תוכלי להפתיע את החברה הטובה במארז הכולל פריטים קסומים במיוחד לאבזור המיטה. תוכלי למצוא באתר Take a nap מגוון רחב של פריטים, החל ממצעים יוקרתיים, כריות מפנקות, שמיכות ועוד שלל מוצרים שימושיים ומפנקים במיוחד.

אלבום זיכרונות, מאז ועד היום

אם את והבסטי חברות עוד מימי הגן או כיתה א', זה בהחלט מתבקש להכין אלבום זיכרונות המאגד לתוכו שלל רגעים בלתי נשכחים. תוכלי להכין את האלבום בעבודת יד, או לחלופין להזמין אלבום מודפס ברשת (יש אתרים ייעודיים דרכם ניתן לעצב אלבום ולקבלו מודפס בדואר).

צמיד חברות

למרות שצמידי חברות הם לא מה שהיה פעם, עדיין יש לא מעט נשים שמעניקות אחת לשנייה צמידי חברות, או לחלופין רוכשות שני צמידים זהים, אחת לכל אחת, ועונדות אותם יחדיו. יש מגוון רחב של צמידים בחנויות התכשיטים, כך שתוכלי לבחור את העיצוב האידיאלי ביותר עבורך ועבור חברתך.

יום פינוק בספא

יום פינוק בספא הוא מתנה נהדרת, ולו כי מדובר בחוויה בה שתיכן יכולות ליהנות. ניתן לרכוש כרטיס זוגי לאחד ממכוני הספא שקיימים בארץ, כשמומלץ לבחור דווקא בספא הממוקם בבתי המלון בים המלח, משום שכמות המתקנים בספא גדולה יותר וייחודיות יותר (לרוב ישנן בריכות מלח וכו'). זה לא תמיד פשוט להפתיע את הבסטי, ובמיוחד אם אתן חברות לא מעט שנים. עם זאת, תמיד ניתן למצוא רעיונות מקוריים וחוויות ייחודיות שאפשר לחוות יחדיו. לא משנה מה תבחרו, אל תשכחו לצרף כרטיס ברכה עם כמה מילים אמיתיות וכנות. בהצלחה!
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *