ישרוטל דרושים – מה הם מציעים?

ישרוטל דרושים - מה הם מציעים?

מלונות בישראל ובכול העולם, פותחים את שעריהם לאנשים שרוצים לעבוד במלון ולהיכנס אל תחומי הניהול, האבטחה, השירות, ושאר תחומיים מקצועיים שמאפשרים עבודה מכניסה ומסודרת.

מי שיעבוד מגיל צעיר במלון כזה או אחר, ישמח לגלות כי ככול שהשנים יעברו: כך הוא יוכל להתקדם במלון לתפקידי מפתח. עבודה בבית מלון מכשירה לא מעט אנשים בתחומי האבטחה, הקולינריה, טיפולי הספא, הבידור ועוד. לדוגמא: יש לא מעט בדרנים שהפכו למפורסמים בארץ ובחו"ל, דווקא בשל הניסיון הבימתי שצברו בתחילת דרכם בבית המלון. דוגמא אחרת אפשר למצוא בקרב ראשי אבטחה שהגיעו לתפקידים בכירים במלון ומשם המשיכו לתפקידים בכירים במערכת הביטחון.

בקיצור, בית מלון טוב ורשתות גדולות שמציעות תפקידים מגוונים, יכולים להוביל כל אחת ואחד להצלחה.

אחת הרשתות המוכרות של בתי מלון בארץ ובעולם, היא רשת ישרוטל המציעה מגוון רחב של מקומות אירוח לנופשים. אבל איזה תפקידים מציעה ישרוטל? הנה מספר דוגמאות:

קורס מצילים

מי שאוהב להיות במים ויש לו רצון ויכולת לסייע בזמן טביעה או תאונה: יוכל להתחיל ללמוד את תחום ההצלה, דרך ישרוטל דרושים. הרשת מציעה הכשרת מצילים ומשם כניסה אל תפקיד של מציל במגוון בתי מלון בארץ . מי שרוצה להנות מימי הקיץ הנעימים ובה בעת להצליח בתפקיד ולעמוד בו באחריות – יוכל להתחיל קורס כזה שמציעה רשת ישרוטל.

מטפלי ספא

עבודה נוספת ברשת בתי המלון נוגעת לטיפולים ברפואה המשלימה. מטפלים בתחילת דרכם וגם מטפלים מקצועיים: יכולים לעבוד במגוון תחומים בספא של בית המלון, החל כמעסים, עד למדקרים, קוסמטיקאים ועוד.

עבודה בצוות בידור

מי שיכנס לעבודה בצוות בידור של בית מלון, ייהנה מפלטפורמה מעולה להתחלת חיים בתחום הבידור, המשחק, הריקוד והשירה. בכך רבים צוברים ניסיון להמשך וגם מתקדמים לתפקידים של מנהלי צוות בידור ואף מעלה מזה. סוג עבודה כזו מאפשרת גם עבודה עם מגורים, כך שאין צורך לדאוג מנסיעות הלוך ושוב.

גם עבודה בעבודה באבטחה בבית מלון, עבודה כמו ניהול דלפק קבלה ועבודה בחדרנות – יכולה להוביל לקידום ולהקנות ניסיון במגוון תחומים, בעוד שצעירים ומבוגרים בכול הארץ מתפרנסים בכבוד באמצעות עבודה ברשת ישרוטל.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *