הסרת שיער בפנים – כל השיטות

הסרת שיער בפנים

אחד הטיפולים הקוסמטיים הפופולאריים ביותר כיום ובכלל, הוא טיפול הסרת שיער בפנים. נשים רבות בוחרות לעבור אותו על מנת ליהנות מעור פנים חלק, בזמן שגברים נוהגים להשתמש באמצעי גילוח שונים, בין אם זו מכונת גילוח או סכין גילוח. 

טיפול הסרת שיער בפנים יכול להתבצע הן באופן עצמאי, והן על ידי גורמי מקצוע שונים, קרי קוסמטיקאיות אשר מתמחות בכך, קוסמטיקאיות שיש להן את האמצעים הנדרשים על מנת לבצע את הטיפול. כמו כן, אפשר למצוא מכוני קוסמטיקה שמעסיקים רופאים ומומחים אחרים בתחום, במידה ונדרש שימוש באמצעים יותר מתקדמים. 

לפני שנציג מספר דוגמאות להסרת שיער בפנים, חשוב להבהיר כאן,  האופציות שעומדות לרשות המטופלות, צריכות להיבחן בהתאם למבנה העור, סוג הטיפול וכן בהתאם ליכולות הכלכליות של כל אחת מהן. זאת במטרה ליהנות מטיפול אטרקטיבי אך גם כזה שיכול לספק להן תוצאה לטווח זמן ארוך ואולי אפילו לצמיתות. 

אילו טיפולי הסרת שיער לפנים אפשר למצוא

לייזר – אחד הטיפולים הכי פופולאריים היום, מתבצע באמצעות שורה של מכשירי לייזר שונים. הטיפול מאפשר הסרה יעילה, נוחה ולצמיתות. חשוב לומר שהטיפול יכול להתבצע אך ורק ע"י קוסמטיקאיות בנתניה לאחר אבחון של סוג השיער וכן של סוג העור. 

אלקטרוליזה – מדובר על שיטה חדשנית ומתקדמת, שילוב של לייזר ומחטים מיוחדים שפוגעים בזקיק השיער עצמו. זו שיטה יעילה, אך היא נחשבת לכואבת וגם יקרה במידת מה. 

טיפול ידני – מדובר על טיפול באמצעים מחטים או טיפול באמצעות מכשירי הסרת שיער ידניים. אלו טיפולים הרבה פחות מקצועיים יש לומר ולא פעם גם גורמים לתחושת כאב משמעותית יותר. מעבר לכך, הרי שמדובר בשיטות פחות אפקטיביות מאחר והשיער חוזר לצמוח כעבור זמן מה. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *