פתרון לגלי חום בלילה

כפי שאנחנו יודעים, נשים רבות בגיל המעבר חוות גלי חום והזעות בלילה. למעשה, הנתונים מלמדים שלמעלה משבעים וחמש אחוז מהנשים חוות את זה.

זו תופעה מאוד לא נעימה, שכן מעבר לצד המעשי של חום וזיעה, הרי שמן הסתם זה מונע מהן לישון כמו שצריך ומן הסתם, זה מפריע להן במהלך היום יום, זה יכול לגרום אצלן לתופעות שונות של עייפות. לכן, חשוב לדעת כיצד ניתן להתמודד עם התופעה בצורה טובה.

בשביל לדעת כיצד אפשר להתמודד עם התופעה ולמצוא פתרון לגלי חום בלילה, חשוב להבין ממה היא נוצרת. אז מעבר לעניין של הגיל, מעבר לעניין ההורמונאלי, הרי שיש פה דברים אחרים שיכולים להשפיע, למשל, הרבה מאוד נשים שמתמודדות עם סרטן השד או שהיה להן סרטן השד, חוות את התופעה הזאת. צריך לומר, גלי חום והזעה אינם קבועים ברמה אחת, כלומר, הם יכולים להופיע בצורות שונות, הם יכולים להופיע בדרגות שונות. כלומר אפשר להתמודד עם גלים מאוד משמעותיים וכן פחות, בנוסף, אפשר שזה יופיע כל לילה ואפשר שזה יופיע לעיתים קרובות או רחוקות.

כיצד מתמודדים עם הבעיה

בעיקרון, יש דרכים שונות כיצד להתמודד עם תופעה זו, בין היתר, הגוף צריך לחוות שלווה מוחלטת, האישה צריכה ליהנות מבריאות גופנית וכן היא צריכה לספק לעצמה הורמונים ותוספים מתאימים שיכולים לעזור לה.

כמובן שההחלטה להשתמש בהורמון או תוסף מסוים, חייבת להתבצע בעצת אנשי מקצוע, עצת מומחים שמתמחים בכך אחרי תהליך ארוך של אבחון.

מעבר לכך, חשוב לבצע בדיקות מקיפות לראות שלא מדובר על דברים נוספים שיכולים להשפיע. מדובר על בדיקות יחסית פשוטות אך יש להן משמעות רחבה ולכן חשוב לבצע אותן בהקדם וכמובן אצל גורם מקצועי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *