לא מצליחה לרדת במשקל

לא מצליחה לרדת במשקל

ירידה במשקל היא משימה לא פשוטה וצריך להתמיד בה לאורך זמן כדי להגיע להצלחה, אשר כל כך מחכים לה.

לא מצליחה לרדת במשקל 

כאשר אישה מעוניינת לרדת במשקל היא מבצעת פעולות שונות כמו לדוגמה אכילה על פי תפריטים שקיבלה מהדיאטנית, התחברות לקבוצה של אנשים אשר נמצאים יחד בתהליך הזה או נצמדת למאמנת אישית אשר מלווה אותה הן בנושא הירידה במשקל והן בהיבטים פסיכולוגיים, אשר יסייעו לה לצלוח דרך זו ולהגיע להישגים משמעותיים.

הדרך אינה קלה ונשים רבות נשברות במהלך הדרך כיוון שכאשר מעוניינים לרדת במשקל באופן מהותי יש לעשות דרך אשר מתאימה לאותה אישה ספציפית.

מי שמבצעת דרכים אשר אינן מתאימות לה, או אינן תואמות את חילוף החומרים או מחלה מסוימת הקיימת בגופן, לא תצליח לרדת במשקל ולכן תהיה מתוסכלת מאד ויהיה קשה מאד להניע אותה קדימה כדי להמשיך את התהליך. 

סיוע אישי של מאמנת אישית ומקצועית 

במקרים רבים הדרך הנכונה להגעה ליעד היא להיעזר במאמנת אישית אשר תלווה את האישה צעד אחר צעד באופן פרטני. לכל אחת מאתנו קיימות מחשבות כאלו ואחרות, אשר עוצרות אותנו לנוע קדימה ולבצע צעדים שהם נחוצים ביותר.

> קראי אודות אכילה רגשית myswitch

אשת מקצוע בתחום התזונה, הדיאטה והספורט ובמיוחד מי שבעברה גם היא הייתה שמנמנה, יכולה להבין את הבעיות אשר מקשות על הדרך להפחתת הקילוגרמים המיותרים. היא זו שתוכל לדבר על ליבה, להעניק לה את מלוא המעטפת אשר היא זקוקה לה כדי שהדרך החדשה תתבצע באופן הכרתי ותוך הבנה מלאה שיש ללכת בנתיב זה.

הליווי האישי עולה בהתמדה ומקיף רבדים רבים אשר סובבים את חייה של כל אישה וכאשר הטיפול מצליח, האישה מצליחה לרדת במשקל. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *