חשפן לימי הולדת – כיצד תבחרי את האביר השובב?

חשפן לימי הולדת

מרבית הנשים מחפשות את האביר על הסוס הלבן שיבוא וייקח אותן בידיו החזקות תוך שהוא נשבע להן אמונים. עד שזה יקרה, אפשר להסתפק ולהגיע לסיפוק עם האביר השובב והסקסי שבחבורה והוא חשפן מהמם וסקסי שאפשר להזמין ליום ההולדת הקרוב. ימי הולדת של נשים (ואפילו של גברים) הופכים למסיבה מלאת צחוק, חשק ומיניות במידה ומזמינים חשפנים לאירוע. אבל כיצד בוחרים את הגבר המושלם? הנה כמה דגשים לבחירה נכונה:

אתר אינטרנט ופרטים

מי שעובד כחשפן מקפיד בדרך כלל לפתוח אתר אינטרנט (ראו למשל חשפן באתר strippers) שבו הוא יציג את התמונות שלו ואת השירות שהוא נותן. הכנסו לאתרי אינטרנט של חשפנים ובחנו את התמונות. וודאו כי מי שאתן רואות הוא באמת זה שיגיע אליכן (רבות הנשים שהופתעו אחרי שהזמינו חשפן ספציפי אך הגיע מישהו אחר במקומו), וחשוב לבדוק את הרלוונטיות של התמונות ושאר פרטים שיש באתר. 

פעילות 

חשוב להבין מה כוללת ההפעלה של החשפן. בחרו אדם שהוא גם דוגמן ורקדן שחקן שיש לו הומור עצמי וכזה שיודע להפוך עכל ערב לחגיגה אמיתית כמו בקישור. כדאי לבחור אדם שיש לו ניסיון ושצבר זמן במה בימי הולדת, במופעים, במסיבות וכולי. חשוב לבחור אדם שידע כיצד לשתף את כל המוזמנות בהופעה תוך מתן תשומת לב לכלת יום ההולדת. 

מחיר

כעת יש לבחון את המחיר. בדקו כמה שעות מופיע החשפן והמחיר המחיר השעתי או הכולל. אספו את התקציב הדרוש והזמינו את הגבר המסוקס הזה כדי שיופיע אצלכם. אז זה הזמן ליום הולדת מפתיעה וכיפית עם גבר חתיך שרירי ושובב. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *