האם הנחיות לקבלת ויזה לארה"ב השתנו

gk אזרחי ישראל לא נמנים על אותן המדינות אינן מחויבות בהנפקה של אישור מיוחד עבור כניסה אל ארצות הברית, וכך מוצאים את עצמם ישראלים רבים עוברים את השלבים ההכרחיים לשם קבלת ויזה, טרם שהם יכולים להוציא לפועל את החלום של טיול בארה"ב עם רכישה של כרטיס טיסה לשם.

על פי אתר Americandocs ההנחיות להוצאה של ויזה לארצות הברית עבור אזרחי ישאל נראים אותו הדבר ומגיעים באותה המתכונת כבר שנים על גבי שנים. מה כן השתנה? האפשרות להוצאה של הויזה הנחשקת הזו בסיוע של גורמים מנוסים שיודעים כיצד לקדם את כל השלבים הללו בצורה מהירה אל עבר קבלת הויזה, ומעבר אל השימוש בה.

ממלאים את הטופס

איזה טופס ממלאים? הכל תלוי בסיבה אשר לשמה רוצים להגיע אל ארצות הברית. הויזה הרווחת היא זו שנועדה עבור תיירים, שנקראת DS 160 וכמובן שישנם עוד מיני טפסים עבור הנפקה של ויזה לאנשי עסקים ומקרים ספציפיים אחרים. את הטופב ממלאים לפי ההנחיות, או שפונים אל חברה שכבר יודעת כיצד לסמן "וי" על כל אחד משלבי הביורוקרטיה בדרך אל הויזה שהיא כרטיס הכניסה הנחשק אל ארה"ב.

משלמים את האגרה

כמו כל דבר אחר בחיים, גם ויזה היא דבר שעולה כסף. מדובר בסוג של אגרה שאותה משלמים בדואר או באתר של השגרירות. לא מדובר בסכום גבוה, אך בלעדי הוכחת התשלום של הסכום הזה לא יהיה ניתן להתקדם ולקבל את הנפקת הויזה, מכל סוג שהיא, לארה"ב.

מתאמים את הריאיון

אחרי שכבר יש את כל המסמכים הנדרשים, האגרה כבר שולמה ויש מועד לראיון בקונסוליה של ארה"ב בארץ, מה שנותר הוא רק להגיע במועד הנקוב ולפעול לפי ההוראות של נציגי ארה"ב כאן. כל פעולה שאינה לפי ההוראות יכולה לגרום לסילוק מהמקום או לגרום לקבלה של סירוב לויזה.

קראו גם: מה זה מספר סושיאל סקיוריטי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *