השתלות שיער לנשים

השתלות שיער לנשים

מכיוון שניתוחים לשיקום השיער הם אפשרות טובה עבור כמעט 90% מהגברים המקריחים, נשים חושבות שגם הן יהיו מועמדות טובות, אך בדרך כלל זה לא המקרה. במאמר זה נספר לכם על הסיכויים שיש לאישה בטיפולי שיער הכלליים.

השתלות שיער לנשים

מעט מאוד נשים סובלות מנשירת שיער שהופכת אותן למועמדות טובות לטיפול השתלת שיער לנשים. לרוב, הנשים סובלות מנשירת שיער מפוזרת, דילול כללי בכל אזורי הראש, כולל הצדדים והגב, שהם האזורים המשמשים כאזור תורם אצל גברים.

אצל גברים, האזורים התורמים נקראים אתרים יציבים, מה שאומר שהשיער והזקיקים באזורים אלה אינם מושפעים מהדיהידרוטסטוסטרון (DHT) שמכווץ את הזקיקים במקום אחר בראש. מצב זה שייך אצל אלה עם התקרחות אנדרוגנטית, או מה שמכונה התקרחות גברית.

הבדל בין התקרחות גברית להתקרחות נשית

בהתקרחות נקבית, אזורי התורם הללו (המקומות מהם מוציאים שיער להשתלה באזור שבו חסר שיער) בדרך כלל אינם יציבים. הם מדללים, ממש כמו שאר אזורי הראש. 

אזורי התורם אצל נשים מושפע מה – DHT המשפיע על מצב השיער. זה אומר שאם תסירו שיער וזקיקים נלווים מאזורי התורם הללו אצל נשים ותשתילו אותם לאזורים אחרים, שיערות אלו פשוט לא יחזיקו מעמד. 

כל רופא שינסה להשתיל שיער מאזור לא יציב, הוא עלול להיות לא אתי וייתכן שהוא מנסה לנצל את החולה, לפחות מבחינה כלכלית שלא לומר גרוע מכך – מבחינה לימודית ולצורכי ניסוי.

הכירו את הפתרון שלכן! איילת גייר החברה הבינלאומית להשתלות שיער

שמירה על קו שיער קידמי

הבדל נוסף בין התקרחות גברית ונשית הוא קו השיער הקדמי. בניגוד לגברים, נשים עם נשירת שיער נוטות לשמור על קו השיער הקדמי שלהן. הבעיה אצל נשים היא דילול השיער וחוסר שמירה על נפח שיער פורה ובריא.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *