5 טיפים למתאמנת המתחילה

טיפים למתאמנת המתחילה

החלטתן שהגיע הזמן להתחיל לעשות קצת כושר? כל הכבוד! אתן בטח יודעות שהחלק הכי קשה בכניסה לשגרת אימונים הוא ההתחלה אז את כבר בנקודה מצוינת. כמה רגעים לפני שתתחילו להתאמן בכל הכוח ותרגישו איך זה לתחזק שגרת אימונים, קחו מאיתנו כמה טיפים חשובים שיעזרו לך בשלב הזה. שיהיה בהצלחה!

אל תשכחי את החלבון

גם אם אתן מתמידות ומתאמנות ממש חזק, זכרו שאימונים לא נותנים הרבה בלי תזונה שמשלימה אותם. חלבון הוא אחד הרכיבים החשובים לבניית השריר וניתן להשיג אותו דרך מאכלים והיום גם עם אבקות חלבון מצוינות. נסו לשלב אבקות חלבון בשייק, למאכלים שאת אוכלת ולמשקאות ותראי בהקדם איך את מפיקה הרבה יותר מהאימונים.

למה ללעוס כשאפשר לשתות?

ואם כבר בשייקים עסקינן, בהחלט שווה להכין שייקים טובים במקום ארוחות אחרי אימונים שיאפשרו לצרוך הרבה יותר רכיבים חיוניים בפעם אחת. כדאי לרכוש בלנדר שיהיה צמוד אליכן במטבח וידרבן אתכם בכל פעם לנסות דברים חדשים. אפשר לעשות שייקים של פירות, ירקות ואפילו להוסיף תוספי תזונה ואבקות חלבון כמובן.

אל תסתכלו מה עושות אחרות

אם תשוו את עצמכן לנשים אחרות במיוחד דרך הרשתות החברתיות, רוב הסיכויים שזה רק יגרום לכן לתסכול. זכרו שכל אחת היא שונה ולכל אחת מומלץ סוג אחר של אימון. הכי חשוב שתהיו תמיד גאות בעצמכן ואל תרגישו רע גם בימים שזה הולך קצת פחות טוב.

נסו סוגי אימונים שונים

אחת הטעויות שעושות נשים רבות הוא להתקבע על סוג אחד אימון. בטווח הארוך מדובר במתכון לשעמום ותסכול לאחר הפסקה. לכן כדאי לשלב אימונים אירוביים, אנאירוביים, פילאטיס, יוגה, ריצה ובעצם כל מה שמעניין אתכן ועושה לכן טוב.

לא לשכוח לא להגזים

האמת היא שלפעמים אנחנו נוטות לדחוף את עצמו מעבר לקצה, במיוחד כששמנו לעצמנו מטרה מול העיניים. אל תשכחי שאת רק בהתחלה, שכדאי לבחון ולהכיר את היכולות שלכן קודם לפני שתעברו לתרגילים הרציניים ושאין מה למהר. אחרי הכול, אם תפסיקו להתאמן בגלל פציעה, זה לחלוטין מחטיא את המטרה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

השארת תגובה