איך להתחיל שיחה עם בחורה – המדריך לביישנים שבכם

1922574-min

להיות ביישן זו לא תכונה יוצאת דופן, אבל זה יכול להקשות על הגישה להתחיל עם בחורה שאליה אתם נמשכים. במקום לאפשר לפחד שלכם לדחייה למנוע ממכם להתקרב אליה, אתם יכולים לעבוד על זה כדי להתגבר על חוסר הביטחון שלכם

 

איך להתחיל שיחה עם בחורה – המדריך לביישנים שבכם

שלב חשוב כדי להתגבר על ביישנותכם מול בחורות, הוא להתאמן עם אנשים אחרים כדי להגביר את הנוחות שלכם בשיחות. ישנם תרחישים רבים בהם אתם יכולים לקיים אינטראקציה עם זרים בסביבה נעימה ונטולת לחץ, זאת כדי לפתח את הביטחון החברתי שלכם.

פנו לעובדי שירות לקוחות בחנויות אקראיות, כדי לבקש עזרה במציאת פריט מסוים או לבקש חוות דעת על מוצר זה או אחר. תוכלו גם לומר שלום לקופאיות כשאתם משלמים בקופה ועל בדרך, שאלו אותם איך עבר יומם.

 

אימון על ידי שיחות אקראיות קצרות

לאחר שתחזקו את הכישורים החברתיים שלכם באמצעות שיחות קצרות עם זרים, אתם יכולים לעבור לקיום אינטראקציות עם אנשים אחרים שהם לא בהכרח הנערה שאתם אוהבים ודלוקים עליה. בכך שתתחילו עם אנשים שאינם פונקציה עבורכם מבחינה חברותית, תוכלו להתקדם לשלב הבא.

התקרבו לאנשים בעבודה או באירועים חברתיים שאינם הבחורה שאתם אוהבים, כדי שתוכל להתאמן בניהול שיחה עם אנשים.

 

להתחיל עם בחורה בחכמה

בכניסתכם למסיבה או למועדון, הגיבו על משהו מסוים כדי להעסיק אנשים בשיחה עמכם. נסו להתקרב למישהי במסיבה ולומר משפט גנרי כמו; "את יודעת מי מנגן את השיר הזה? זה אחד השירים האהובים עלי…". פתאום תראו שזה נעשה קל יותר ויותר, כך שתוכלו ליזום שיחה עם הבחורה המתאימה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *